Abonnement

• Deltager
  • 1 kommentar
TDC opkræver, stadig, 29 kroner om måneden, selv om jeg ved en telefonisk samtale fra telebutikken i Rosengårdcentret, vist i december måned, blev enig med en dame på regnskabskontoret om at det har jeg aldrig givet lov til.

Hun lover til og med, at man vil returnere de opkrævede beløb på min konto.

For det første opkræver man stadig 5 x 29 kroner om måneden, for post jeg ikke ser, jeg har ikke set noget returneret beløb og for det 3. forstår jeg stadig ikke, når jeg i flere år har modtaget al post elektronisk, at man, altså TDC, lige pludslig, og uden forudgående aftale med mig, kan tillade sig at gå i gang med at opkræve 29 kroner for hvert abonnement (5 stk.), i øvrigt uden at se de breve man opkræver 29 kroner for.  Altså, hvor er vi henne?

Er det nødvendigt at opsige sit abonnement, for at få styr på dette?

Jeg er tæt på at føle mig lidt til grin.

Men jeg forventer stadig at få samtlige opkrævede antal 29 kroner tilbage! Gå selv regingerne efter, der er nogen stykker.

Med venlig hilsen

Hans

Redigeret af Stefan - Fjernet telefonnummer

3 Kommentarer

Dette er et forum for private. Du kan ikke henvende dig til TDC her.

Jeg var ude for det samme og ringede til dem og fik det ændret.

Noget pjat de har lavet her for jeg fik heller aldrig post fra dem,

men fik derefter 3 breve om det var ændret at jeg ikke skulle have post mere ?????????

Du kan også selv ændre det på det denne måde i dit login :

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33402

Redigeret af Stefan - Fjernet telefonnummer fra overskrift

Hej Jan10.

Det er rigtig pænt af dig at bruge tid på at vejlede mig.

Da jeg gennemgik mine konti faldt jeg over at der ikke var sket noget fa TDC's side og så røg jeg ind på forumet, uden at sætte mig ind i at det er privat.

Jeg finder en anden vej.

Men - jeg vil dog lige her gentage, at jeg finder det aldeles urimeligt, at et firma kan sende dig et brev og pålægge dig en udgift, som du får hvis du ikke svarer på deres henvendelse. Den havde jeg ikke lige set kunne komme.

Med venlig hilsen

Hans

Velbekommen.

Som sagt kan du selv afmelde på link som jeg vedhæftede.

Skal du have de kr. 29 tilbage er du nødt til at ringe til dem.

Det gjorde jeg og fik pengene tilbage.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)