abonnement

Så er der problemer med eksisterende abonnement igen! Vi har internet på mobilen, og alligevel charges vi 9kr pr dag for dataforbrug! I går blev jeg lovet af en TDC-medarbejder, at de 2 gange fejlagtigt beregnede dataforbrug for 1. og 2. dec straks ville blive korrigeret, og naturligvis er der sket det, at endnu 1xdataforbrug er beregnet på mobilen, men ingen korrektion!!!!!! Surt, surt, surt.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Sølilje

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Hvis det handler om fejlopkrævning, er det bestemt noget, som der skal ses nærmere på. Derfor er du meget velkommen til at kontakte os. Det kan du gøre her: http://tdc.dk/kontakt

/Stefan

Det er overhovedet ikke fejlopkrævning! Det er en fejlindstilling hos jer, da jeg betaler for "internet på mobilen" og derfor IKKE

Det er overhovedet ikke fejlopkrævning! Det er en fejlindstilling hos jer, da jeg betaler for "internet på mobilen" og derfor IKKE skal betale 9kr pr. dag!!! Venligst sørg for at få det rettet i jeres system og tilbagefør kr. 9 pr dag siden 1. dec 2014. Jeg har talt med jer 2 gange om det allerede, men INTET er sket endnu! Sker det ikke straks, opsiger vi vores abonnementer hos jer!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)