Abbonement

Har et mobil abbonement til 99 kr i måneden, jeg kigger inde på min side og ser at der står 224 kr i måneden, det vil jeg gerne have svar på, da jeg kun skal give 99 i måneden

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Hypertrax

Dette er et kunde-til-kunde forum, og andre TDC-kunder vil formeltig ikke kunne besvare dit spørgsmål.

For at få svar dit spørgsmål er du nok nødt til at ringe til Kundeservice på 80 80 80 20 (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_mob)

Mvh Stephen

Har lige oplevet noget af det samme..

Har haft en abbonement til 129 kr/pr mdr, incl 500MB data(Ingen taletid), fri sms mms,  men nu uden videre har TDC så hævet dette abbonement til 141 kr/pr Mdr.

Og jeg har naturligvis den samme taletid/data (500MB) SMS MMS, men skal nu betale mere for det samme.

Har naturligvis ringet til TDC-kunde service, og fået at vide de kan skam bare hæve abbonement prisen hvis de har lyst til det, og egentlig var han ret ligeglad med mit spørgsmål.

Han kunne ikke svare på hvornår/hvor TDC har informeret mig om denne pris forhøjelse, men det var noget man selv skulle holde øje med, og sådan var det bare.. FARVEL...!!!!, seriøst første gang jeg oplever en fra TDC-kunde center der knalder røret på.

Så alt i alt er mit råd til dem der har bøvl med deres abbonement, hold selv øje med om dit abbonement er udgået, og tag så de tiltag som du mener er nødvendigt.

Evt. overvej et selskab der yder kunde service, OG SOM MENER DET SERIØST..!!!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
Kan kun sige at dettte var varslet i November/December... Enten pr brev eller mail...

<og hvis man var utilfrds med de varslede stigninger var man velkommen til at opsige sit abb...

Hej Tigerdyr

Er jo lidt underligt at TDC-kunde service ikke kan svare på det, men det har du måske fået..??

Fik du den på mail/brev/Eboks.???

Havde du også et abbonement som mit 500MB samt fri SMS og MMS til 129 Kr/pr mdr--, og hvad har du så valgt..???

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Vi har Hometrio med mobil og der kom varslede søgninger på e-boks... vi havde også et ekstra mobil ABB hvis en mobiltelefon skulle blive stjålet der normalt var gratis men det kom til at koste 49 om måneden og det ville vi ikke gi så det opsagde vi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)