Spørgsmål

yousee tv boks

• Udforsker
  • 42 kommentarer
hej jeg har en af de nye yousee boks men manger nye kanal på boks jeg har kik menu gennem men har ikke kunne find nogel sted hvor man kan søger efter nye kanal som C More Stars C More First HD

jeg har lavet en kanalsortering alså lagt kanal i en række følger jeg gerne ville
er det muligt og reset kanal tilbage som de var da jeg fik boks alså fjerne kanalsortering så de ligger som de var da jeg fik boks

jeg Prøv at logge ind på www.yousee.tv og gå under Indstillinger og kanalsortering for se om kanalen er tilgængelig der og det er de

jeg prøve om jeg kunne lægge dem på der ind fra for der efter at genstarte boksen for og ser om de komme frem men det hjælpe heller ikke

jeg har prøve og gendanner fabriksindstillingerne på boks 2 gang i den uge men det hjælpe heller ikke

et andet problem som boks også gøre at den bland kanal og program sammen alså ligger andre serie ind i en anden serie mappe ser vedhæft billed

og her i dag er tekst på billed utydelig og boks meget langsome det virke som om der er noget galt med boks ?

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)