Spørgsmål

YouSee svigter deres fibernetkunder


  • Bruger
  • 8 kommentarer
I vores husstand har vi, lige siden vi pillede tv-antennen ned fra skorstenen, og det er rigtig mange år siden, set fjernsyn via TDC og siden YouSee. Det samme med vores internetforbindelse. Der har været kabel og kobber og nu fiber. Desværre synes YouSee at svigte fibernetkunderne. Der er kun én programpakke, og den er alt for stor. Og går man ind på YouSee’s hjemmeside, står der ikke et eneste ord om fibernet. Det interesserer åbenbart ikke virksomheden. Selvom vi betaler ekstra for HD-kvalitet, er der kun HD på ganske få kanaler. Og så er der film og serier. Tidligere kunne vi få dem leveret direkte på tv’erne med fjernbetjeningen. Nu skal der en Cromecast eller en tilsvarende dims fra Apple til. Tidligere var der også en stribe film og serier at se helt gratis. Nu betaler vi ekstra (i form af en ”fordel”) at se dem og kun på ét fjernsyn, det med Chromecast. ”Fordelene” begrænser sig til noget, YouSee har i forvejen. Tidligere havde vi Mofibo som fordel, men det må vi nu selv betale 120 kroner om måneden for. Endelig er der tv-boksen med optagefunktion. Den sletter af sig selv på livet løs. ”Gem til harddisken er fuld” må derfor betyde, at den er skrumpet til nærmest ingenting. Så er der noget at sige til, at jeg nu er ved at undersøge markedet for en ny leverandør? Hvis YouSee har noget i ærmet, skal de meget hurtigt ryste det ud. Så har de det?
Jeg kan allerede nu sige, at der faktisk er ganske gode alternativer, der ser ud til at kunne mindst det samme for mindre.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvad der er af planer på der område vides ikke, det ved kun You See, så kontakt dem, her på brugerforummet er der ingen indsigt i det.
Tak, Radiomanden.

Men mon der er andre brugere, der oplever det samme som jeg?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)