Yousee sammenlægning og TDC TV

• Bo_
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej

Nu sammenlægges TDC TV og Yousee og hvad kommer det så til at betyde for TDC TV kunder? Vil det betyde at der kommer Yousee kabler ned, så vi får den bedre kvalitet (bitrate) og ikke f.eks. skal bruge en del af vores bredbånd på TV delen og samtidig ikke har mulighed for samme bredbåndshastighed som Yousee kunder har?

Med andre ord kommer TDC TV kunder til at betale samme pris for en vare som har en ringere kvalitet eller hvad er planen?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Bo,

Godt spørgsmål!

TDC skifter navn til YouSee, men dit produkt forbliver uændret. Det vil derfor være den samme teknologi og udstyr du benytter fremover - også selvom vi lige om lidt hedder "YouSee".

Prisen og dine vilkår forbliver uændret, så det eneste du vil opleve er, at farven på menuerne kommer til at ændre sig lidt Glad humørikon

Du kan altid sørge for at holde dig opdateret på nye produkter og lanceringer, ved at tilmelde dig vores "Ring mig op"-service.

Du kan desuden finde mange flere spørgsmål og svar omkring sammenlægningen i vores FAQ

Vh
Nikolaj

Hej

Tak for svar, men jeg fik ikke helt svar på det jeg spurgte om. Jeg er godt klar over at jeg beholder det jeg har men med et grønt snit.

I skriver nemlig I jeres FAQ at I forventer at have "rullet kabletv fuldt ud i 2017". Så jeg spørger igen. Betyder det at os der i dag har TDC TV også får kabelTV eller beholder vi vores relativt dårlige TDC TV system. TDC TV er et ringere produkt (dårligere bitrate end yousee) og vi bruger en del af vores bredbånd til TV og så har vi heller ikke mulighed for at få den der "gigabit" forbindelse gennem kobber. TDC TV er IKKE kabel tv, men et "tv gennem internet" produkt og med de begræsninger der er.

Så jeg vil gerne vide, om "den manglende udrulning af kabel TV" omfatter os TDC TV kunder eller bliver vi bare ladt i stikken? Vi betaler ca. samme pris som YouSee kunder, men har et langt dårligere produkt. Det er ikke tilfredsstillende.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej igen Bo,

Jeg kan egentlig godt forstå, at netop det punkt kan skabe lidt forvirring - jeg har meldt det videre.

Afsnittet om 1 Gigabit bredbånd omhandler opgraderingen af det eksisterende kabelnet, hvor vi forventer at det er opgraderet ved udgangen af 2017, så alle på kabelnettet får mulighed for Gigabredbånd. Det er aktuelt for de kunder der har adgang til kabelnettet, men desværre ikke kobbernettet.

Dit produkt fortsætter som hidtil, men vi opgradere løbende vores netværk - også kobbernettet - så jeg vil anbefale at tilmelde dig vores "Ring mig op"-service, så du altid er opdateret og kender dine muligheder.

Vh

Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)