Svar

yousee/HD

hej forum:)
jeg er selvfølgelig stor tilhænger af HD kanaler,har også de 19 HD-kanaler,jeg kan få,med har hørt at dr's kanaler sendes i hd.hvorfor har man ikke denne mulighed hos yousee?og nu yousee har lukket for analog signal,for at gøre plads,betyder det så at jeg igennem tlf stik får muglighed for at få mere fart på,til kommende forhåbelig flere HD kanaler?
mvh Frank
icon

Bedste svar af Radiomanden 19 april 2017, 16:20

Der må forhøre dig hos You See, enten på FB eller kundeservice.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +2
shakky skrev:

hej forum:)
jeg er selvfølgelig stor tilhænger af HD kanaler,har også de 19 HD-kanaler,jeg kan få,med har hørt at dr's kanaler sendes i hd.hvorfor har man ikke denne mulighed hos yousee?og nu yousee har lukket for analog signal,for at gøre plads,betyder det så at jeg igennem tlf stik får muglighed for at få mere fart på,til kommende forhåbelig flere HD kanaler?
mvh Frank

¨

Jeg tror du skal prøve at spørge på facebook i stedet
Omdømme 4
Badge +6
Da du har DSL gælder der andet end på kabel TV, da DSL har begrænset kapacitet i forhold til Kabel TV, så der er ikke mulighed for at alle kanaler kan være HD.
Prøv at forhøre dig angående Pair Bonding, da det vil øge kapaciteten.
hey radiomanden:)
jeg har en forbindelse nu på ca 50/10 mb og når jeg eksembel tager tv2 kanal,så har jeg mugligheden for at se den i HD ved at trykke ok på fjernbetjeningen,det burde være en muglighed for alle tilgængelige kanaler,især DR,når man betaler licens også.
mvh Frank ps mich jeg bruger ikke facebook:8
Omdømme 4
Badge +6
Der må forhøre dig hos You See, enten på FB eller kundeservice.
hej radiomanden:)
Det bliver kundeservice,da jeg tidligere skrev at jeg ikke er på FB,og ønsker heller ik (hader facebook).kan kundeservise give mig svar,så vil jeg skrive hvad svaret bliver her i tråden
mvh Frank
hey forum:D
jeg har snakket med kundeservice idag:)
det jeg kunne få at vide,er at der er noget godt på vej,mht til dem der modtager DSL kunder og HD,de kan ikke fortælle/må
hvad,men kommer med udmelding ca et måned+/- ,jeg kan kun vente med glæde:cool:
mvh Frank

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)