Spørgsmål

YouSee Box' mister kanalerne.

Jeg har nu haft 2 YouSee Boxe i ca. 2 måneder på en glimrende Wi-fi forbindelse.
Problem:
Efter ca. 1 time mister boxen kanalinformationen.
Nøjagtig klokken 0:00 mister boxen også den store programpakke, så der kun er basispakken tilbage.
Det betyder, at jeg skal slukke og geninstallere routeren og boxen for at se TV.
Jeg har søgt fejlretning 2 gange uden resultat.
Resultat:
Der må være en programfejl i leverancen af pakkerne. Det skal rettes af YouSee.
Men jeg har nu mistet tilliden til produktet og leverer boxene retur.

4 Kommentarer

Omdømme 1
Badge +1
Hej Ejvind

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu, derfor vil jeg følge op på det.

Hvilken boks drejer det sig om?

Jeg kan eventuelt anbefale en gendannelse af fabriksindstillinger, men du skal være opmærksom på at det kan slette alle optagelser afhængigt af hvilken boks det drejer sig om.

Özcan, YouSee Forum Team
Hej Ôzcan
Tak for tilbagemelding.
Gendannelse af fabriksindstillinger er afprøvet.
Ved sidste fejlmelding fik jeg at vide at min signalleverance var flyttet til en anden port. Det havde imidlertid ingen betydning for problemet.
Jeg har dog i denne weekend ikke oplevet problemer med kanalerne. Er der foretaget ændringer i opsætning af mine programmer? Kan du give mig et hændelsesforløb?.
Som fhv. TDC medarbejder er jeg naturligvis meget OPS. på, at det fungerer perfekt.
M.v.h.
Ejvind Allermann
Omdømme 7
Badge +6
Der skrives i dit indlæg, at leverancen er på en anden port, det tyder på at det er DSL og ikke Kabel TV som det er postet under.
Omdømme 1
Badge +1
Hej ejvind2603

Jeg vil foreslå at du ringer ind til os på 7070 4040, så vi kan undersøge det nærmere.

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P