Svar

Web tv på iPad

• Deltager
  • 4 kommentarer
Er det muligt på sigt at komme til at se tv på iPad, på samme måde som man kan på iPhone ???
icon

Bedste svar af Patrick11 24 april 2012, 16:09

Hej Micsei

Jeg bruger den TDC app, når jeg er hjemme og vil se tv på min iPad. Jeg har blot hentet TDC app'en fra min iPad. Også har jeg sat den op med mit TDC log ind. Dette kræver at du har een af TDC TV løsninger hjemme, da du skal have en IP adresse som er godkendt til at vise TV.

Hvis du vil se Mobil TV er det en anden sag, så er du nød til at flytte iPad'ens sim kort over i en telefon, for at modtage den sms, som bruges når man tilknytter TDC app'en med dit TDC Log ind. Du skal være obs på at TDC Mobil TV er en ekstra ydelse, som koster ekstra månedlig ydelse. Men så kan du se TV på din iPad, uanset hvor du er.

Men dette flytten rundt er ikke nødvendigt, hvis du bare vil se TV når du er hjemme på det trådløse hjemme, hvor der er en TDC TV løsning på Glad humørikon

Jeg håber jeg har forstået dit spørgsmål korrekt?

Venlig hilsen

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Micsei

Jeg bruger den TDC app, når jeg er hjemme og vil se tv på min iPad. Jeg har blot hentet TDC app'en fra min iPad. Også har jeg sat den op med mit TDC log ind. Dette kræver at du har een af TDC TV løsninger hjemme, da du skal have en IP adresse som er godkendt til at vise TV.

Hvis du vil se Mobil TV er det en anden sag, så er du nød til at flytte iPad'ens sim kort over i en telefon, for at modtage den sms, som bruges når man tilknytter TDC app'en med dit TDC Log ind. Du skal være obs på at TDC Mobil TV er en ekstra ydelse, som koster ekstra månedlig ydelse. Men så kan du se TV på din iPad, uanset hvor du er.

Men dette flytten rundt er ikke nødvendigt, hvis du bare vil se TV når du er hjemme på det trådløse hjemme, hvor der er en TDC TV løsning på Glad humørikon

Jeg håber jeg har forstået dit spørgsmål korrekt?

Venlig hilsen

Hej Patrick Det var lige det jeg mente du svarede på og jeg har prøvet det, det virker, tusind tak for hjælpen Hilsen Micsei
Jeg har nu downloades app'en og får en meddelse om at jeg ikke har "mobil tv" og derved ikke har adgang på min Ipad eller min iPhone, på mit hjemmenetværk. Men jeg har Home trio og kan se Web tv på min bærbare. Jeg ringede til TDC i dag hvor Hans fortæller at det ikke virker på Ipad'en og jeg skal have mobil tv for at få det til at virke på min iPhone - selvom jeg er på mit hjemmenetværk! Det er ikke det I skriver herinde og TDC reklamerer med på Infokanalen... Hvad er rigtigt?
Hej Jeg har taget den ap fra apstore som virker på iPhone, og lagt den ind på min iPad, det virker på min iPad
..og efter det har "modnet" et par timer...så virker det på både iPad og iphones... Jeg undervurderer altid tilfældighedsfaktoren ( og magi) i mine it løsninger...
Det lyder godt held og lykke med det !!!
Så holdt det igen op med at virke. Jeg får igen en meddelse om at jeg ikke har webtv abonnement - selv om jeg er på min eget netværk. Det virker på mine pc'er men nu igen ikke på iPad og iPhone... Og TDC support siger bare at det kan de ikke hjælpe med...arghhh
Hvordan kan det være at jeg kunne se mine tvkanaler på app'en til og med onsdag, men siden torsdag morgen har den sagt at jeg ikke har mobiltv abonnement. Jeg er på en ipad der kun har wifi, og sidder på hjemmenetværket! Så skulle jeg jo kunne se tv... Hvorfor virker det pludselig ikke?
Jeg trok ikke det virker for nogen, håber at der er nogen fra TDC der ser disse indlæg så de kan få det lavet så det virker igen
TV på IPAD via mit lokale netværk, Ipad har ikke simkort. Lidt rodet, men det kom til at virke. Jeg hentede en TDC APP og trykkede på webTV-adresse, som i øvrigt virker perfekt på min alm. pc. Jeg loggede ind med det kodeord jeg også har brugt for at skrive denne service-besked. IPAD'en ville IKKE vise TV, men spurgte til mit mobilnr.!! heldigvis er jeg (endnu da) loyal mod TDC, og tastede mit TDC-mobil nr. og fik straks en SMS med en 4-cifret kode! og VUPTI, så er der TV på Ipaden! Altså; Jeg har TDC, via fiber, har købt en TV-pakke med 3 TV-bokse, ser på PC og nu også på Ipad. dette kan være en løsning indtil TDC får fikses en "ægte" Ipad APP. Held og lykke, god sommer. Henrik XXXXX. 

Moderator: Har fjernet mobilnummer fra indlæg - det kan misbruges af tredjepart. -Ulf

Hej Patrick. Det kan være at du kan hjælpe mig. Jeg har gennem flere måneder forgæves forsøgt at se Web tv via Mit TDC appen men jeg får hver gang at vide at jeg ikke har et mobil tv abonnement. Nu er det bare sådan at jeg forsøgt det hjemme hvor jeg har TDC bredbånd med tilhørende ret til at se Web tv på pc'en. Ifølge beskrivelsen af app'en skulle jeg således også kunne se det på min iPad, når jeg er på hjemmenetværket. Det virker bare ikke og ingen hos TDC kan hjælpe mig. På forhånd tak. Bo
Når jeg logger på tv som jeg plejer, bliver jeg sendt på en tur i ring. Jeg trykker tv. Jeg får mulighed for at læse mere. Så får jeg en tur til. Det eneste der ikke sker er, at jeg får set om u 21 holdetkan slå Island i 2. Halvleg.
Mvh Peter
Har nøjagtig samme problem, har ringet til hotline men der er absolut ingen hjælp at hente, de mente det var fordi en anden mail adresse var tiføjet til mit EM nummer??????

For øvvrigt var der også problemer med vores iMac, fandt et link om at downloade viewright!!!!!!

Det kom så til at virke men stadig virker det ikke på vores iPads og iPhones, det kan da ikke være rigtigt at det skal være så besværligt at få en søll app til at virke???

Jeg fik hjælp på support. Nu virker et hele igen
Hvad gjorde de for at få det til at virke?

Har samme problem, kan bare læse mere om de forskellige indhold, og så bliver man bare videresendt til TDC's hjemmeside....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)