Svar

voomote

• Deltager
  • 3 kommentarer
#voomote på TDC TV

Er der nogen som kender til at lave et setup og som vil dele link eller walk-through?

Vh

Martin

icon

Bedste svar af tigerdyret2301 29 december 2013, 15:18

Hej igen

Jeg tror bare det er hurtigst at "lære" den de komandoer den skal... 

Prøv først med de gengse alså V+ V- P+ P- Tænd og sluk

Hvis det virker kan du tage resten...

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Har ikke prøvet den..
Er der en "learn" funktion på app'en eller skal den ha den direkte kode??
Hejsa 'Tiger'

Der er en learn funktion, men den bruger et bestemt interface, som man ikke kan pille ved efterfølgende, og man kan ikke indtaste en kode.

Ville egentlig bare selv ligge de forskellige ting ind, men man kan ikke gå ind og lave om på interfacet - dog tror jeg at det måske kan lave om på ved at vælge en som man vil have og så lave om på det interface, som en slags workaround.

Vh

Martin

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Jeg tror bare det er hurtigst at "lære" den de komandoer den skal... 

Prøv først med de gengse alså V+ V- P+ P- Tænd og sluk

Hvis det virker kan du tage resten...

Hej Tigerdyr

Niveauet er altså lidt for lavt. Alt det der er allerede prøvet af. Vi skal ind i den avancerede del af Voomote.

Hvem har produceret TDC boks? f.eks. Eller en knapopsætning i Voomote som kan bruges til at lære Voomote'en TDC boksens fjernbetjenings-muligheder.

Vh

Martin

Omdømme 2

Hej Igen 

Jeg mener at producenten KISS og numret er KMM-3010-dk 

Det er min men der er hvis nok andre mærker ude også...

Sorry, men Kizz (ss) er ikke på listen, man skal 'lære' den remoten, men den bruger langt fra samme system, men jeg vil alligevel listen den om som de delvs løsning pga. læringsdelen, som fungere delvist. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)