Vikings sæson 5 på HBO hvornår kan vi se den på Yousee ???

• LR
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Den kommer på HBO’s egen tjeneste i dag men hvad Yousee har de glemt den

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan næppe besvares her på brugerforummet, der må tages kontakt til You See, der kan e.v.t gøres på deres FB side.
Omdømme 7
Badge +2
Hos Yousee kan man vælge at se HBO, men det er vel HBO der bestemmer hvad der vises og ikke Yousee...
Jeg har YouSee TV med en Cisco boks (bland selv 20). Har bl.a. valgt HBO for 5 points. Har glædet mig til Vikings sæson 5. Den er annonceret fra HBO. Kan ses på PC og på mine Android enheder via YouSee app'en - MEN endnu ikke på TV boksen ??? Er blevet fortalt, at der går en dag ekstra før den kommer på TV boksen. Det synes jeg er en underlig prioritering!!! At se TV på en mobiltelefon eller tablet er da, andet andet lige, ikke den samme oplevelse som TV i stuen. En løsning kan jo være at sende til TV via Cromecast, men det kan da ikke være meningen at kunder hos YouSee skal 'tvinges' til at have Cromecast. Jeg venter stadig på en troværdig forklaring fra YouSee, men gider ikke sidde laaang tid i kø til kunderservice. Er ved at være godt træt af denne udbyder!!!
Omdømme 7
Badge +6
Jorn-Hansen skrev:

Hos Yousee kan man vælge at se HBO, men det er vel HBO der bestemmer hvad der vises og ikke Yousee...

Er det også og det kan ses på hele paletten med både HBO, Netflix og Viaplay.
Det er dem der helt og holdent bestemmer hvad de vil give adgang til igennem en
3de part, så hvis folk vil have tingene fra dag 1, så må de altså tegne et fuldt abonnement direkte hos de pågældende streaming tjenester uden om YouSee.
Mere er der ikke ved det, så skælde og smælde YouSee ud for det får man ikke en skid ud af, for det er streaming tjenesterne selv der sidder med samtlige kort på hånden og bestemmer hvordan, hvorledes og hvornår.
Persen M - jeg forstår hvad du skriver, men det harmonerer jo ikke med det faktum at Vikings sæson 5 kan ses (allerede fra i går) på YouSee app'en TV&Film? Jeg savner, at HBO også opdateres på min TV boks - og meget gerne samtidig med opdateringerne på app'en.
Det er under alt kritik. Nu er sæson 5 lagt på igen. Men stadig ikke det nye afsnit.
På YouSee app'en TV&Film er der 11 afsnit i sæson 5 (ligesom på HBO's egen hjemmeside). Men på YouSee TV boksen (Cisco via telefon stikket) er der kun 10 afsnit i sæson 5???? Det kører godt..... I den grad trættende at være kunde hos YouSee efterhånden. Suk!!!!
Samme skete da sæson 5 første del udkom.... så intet nyt under solen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)