ViewRight web player program

• Deltager
  • 0 kommentarer
For at kunne se WEB tvpå TDC Play skal der bruges ViewRight web player, men hvor finder jeg programmet til MAC??? den kommer ikke frem når jeg jeg vil se webTV - der kommer bare en sort skærm :-((((

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Steenc,

Hvad sker der hvis du følger denne vejledning?
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33124#mac

Hilsen Thomas

der blev vidst ikke svaret på spørgsmålet...

jeg har samme problem.

dialog boksen kommer ikke frem, når jeg prøver at se tv på mac'en. safari browser.

er der et dirkete link til download af viewright?

Hvad med at lægge et link ud der virker. Den vejledning man alle steder bliver henvist til er jo kun skærmprint med døde links. Læg venligst et tydeligt link op øverst hvor der står til MAC

Problemet er: Når man går ind for at se TV på mac pc og trykker ind på en kanal, så kommer der et sort felt (som i vejledningen) men der kommer intet, og altså ingen linkhenvisning. Der bliver konstant ved med at være "sort skærm" altså i det felt hvor der skulle være et lin, og senere et tvbillede!!! Det samme gælder på windows surface pro 2.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Det er et hardware problem, som nogle Mac brugere oplever.

ViewRight plug inn, virker ikke med osX Maverick computere, som har et NVidia Grafikkort.

Det ser altså ikke ud til at ramme kunder/brugere, med ATI eller Intel Grafikkort, eller kunder, som ikke er opdateret til Maverick. Jeg kan dog ikke give 
nogen garanti.

Vi har ikke oplevet det endnu, med andet end NVidia Grafikkort. Om du har en MacBook, en MacBookPro, En Air, en stationær, er ikke vigtigt. 

Det er grafikkortet som har fejlen, med Maverick og ViewRight Plug Inn. 

Der arbejdes på at løse problemet og vi opdaterer selvfølgelig, så snart det er løst. Indtil da, kan jeg ikke komme med en workaround, da de Mac computere jeg har hjemme, ikke har problemet.

Hilsen

har vi en tidshorisont på hvornår det kommer til at virke??

annette69 skrev:
har vi en tidshorisont på hvornår det kommer til at virke??

Ser ud til at TDC har "glemt" problemet...

Jeg har ellers ikke haft nogen problemer med TDC Play, udover det hakker og køre, i perioder ret skidt, på min iMac med OSX Maverick.

Men efter jeg har opgraderet til OSX Yosemite virker det pludselig ikke mere, og det kan ikke være Yosemite, da det virker på min kones Macbook Air ( og også på min iPhone og iPad... ).

Men da jeg nu også oplever problemer, vil jeg gerne tilslutte mig spørgsmålet; Er der nogen tidshorisont, bliver der kigget på problemet, og har man i øvrigt overvejet at vælge en anden, og bedre teknologi til streaming, for kvaliteten er da heller ikke imponerende.

Kunne TDC ikke komme med en status, på problemerne med Mac med Mavericks og Nvidia grafikkort, for det virker stadig ikke på min Mac.

En TDC skriver, at det er hos Nvidia fejlen ligger, da det ikke spiller sammen med viewright web player - det er dog jer som skal løse problemet, så jeres kunder kan se de produkter, som vi har har betalt for.

Der kommer d.d heller intet link når man bruger iPhone eller iPad, -hverken med iOS7 eller iOS8
Mvh. Klaus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P