Vi har lavet en aftale med TV 2 om den nye sportskanal

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  • YouSee Forum Team
  • 540 kommentarer
Vi har nu indgået en aftale med TV2 og er glade for at vi kan tilbyde den nye efterspurgte sportskanal fra TV2 fra fredag 9. januar 2015, når kanalen går i luften. Kanalen kommer i TDC TV Viasat Stor på kanalplads 62, men vil også kunne tilkøbes som Ekstrakanal til 40 kroner pr. måned. Det officielle navn på TV2’s nye sportskanal kendes ikke og offentliggøres først senere af TV2.

TV2’s nye sportskanal har rettighederne til en lang række populære sportsgrene og turneringer – blandt andet OL, EM og VM i fodbold samt den hollandske æresdivision, Metal-ligaen og internationale slutspil i ishockey, NBA og den danske basketliga, cykling, dansk DTC-motorsport, badminton, vintersport, svømning m.m. – og naturligvis håndbold, inkl. herrernes VM i januar.

47 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej stefanK.
Hvis jeg forstår det korrekt,så på Viasat stor kommer den så uden merpris?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Vi har valgt ikke at forhøje 2015-priserne yderligere i TDC TV Viasat Stor – blandt andet fordi aftalen er kommet så sent på plads. Det vil kun være kunder, der køber den som Ekstrakanal, der vil opleve en prisstigning på 40 kr. Men sådan er præmissen ved at købe Ekstrakanaler – der er altid en ekstra omkostning, når man tilkøber kanaler udover pakkestrukturen.

/Stefan

Dejligt, at i får den så man kan se DTC på TV.

Men får i den os i HD?

Mvh

Og kan os med TDC HomeTrio Viasat Mellem kun tilkøbe denne kanal?

Omdømme 2

Badge +3
Hej Askinas

I første omgang kommer den ikke i HD på TDC TV. Om den gør det senere, kan vi ikke sige på nuværende tidspunkt.

Hvis man har en af de mindre TDC TV-pakker, kan kanalen tilkøbes for 40 kr./md.

/Stefan

Helt i orden Meget glad humørikon

Kommer den om en enkel kanal som mna kan købe? Eller skal man have total pakken?

Mvh

Bare se bort fra om den kan købe som enkel kanal hehe.

Jeg glæder mig til, at den kommer så jeg os kan se DTC Meget glad humørikon

Godt arbejde TDC.

Hvad med os der har den store HomeTrio Fiber pakke?

Omdømme 2

Badge +3
Hej cstern

Dem der har den store fiber-pakke, også kendt som HomeTrio Fiber Total, vil også få TV2s nye sportskanal.

/Stefan

Jeg har Home Trio Fiber Extra. Så betyder det så at vi ikke kan se f.eks. det danske herrelandshold i håndbold eller tour de France uden at smide ekstra 50 kr om måneden oven i de 600 vi allerede betaler for Trio ekstra pakken?

Og - jeg mener ikke det indtil nu har været muligt at vælge ekstra enkeltkanaler for Home trio fiber kunder. Betyder det at jeg skal betale 150 kr ekstra om måneden ("total" pakken) for at få den ene kanal ekstra (samt flere som jeg ikke er interesseret i)? 

Det er vel unødvendigt at nævne at jeg finder det rimeligt uacceptabelt. Men jeg håber der kommer en rimelig løsning uden meromkostninger - det er dyrt nok i forvejen.

der skulle selvfølgelig stå 40 kr og ikke 50 kr - ret skal være ret :-)

Omdømme 2

Badge +3
Den nye sportskanal fra TV2 vil ikke kunne tilkøbes som ekstrakanal til HomeTrio Fiber. Den vil kun være en del af HomeTrio Fiber Total.

Vi arbejder på andre løsninger, end dem der er på fiber idag, men hvornår der sker noget på det punkt, kan vi ikke sige på nuværende tidspunkt.

/Stefan

Flot. Og jeg mister også TV2 Film som den nye sportskanal skulle erstatte, går jeg ud fra (uden medfølgende prisnedsættelse)?

Min pakke hedder i øvrigt TDC HomeTrio Fiber Extra, ikke kun HomeTrio Fiber.

Jeg tror der vil være rimelig stor utilfredshed blandt fiberkunderne hvis ikke man kan få TV2s sportskanal uden at skulle have den helt store pakke. Jeg hader at være et brokkehovede - men jeg tror oprigtigt at det vil kunne få jeres kunder til at overveje alternativer.

Håber der kommer styr på det inden 9/1.

(jeg ved du kun er budbringeren, men hvem skal man ellers brokke sig til? - håber det går videre, også selvom jeg pt er den eneste der har reageret på det)

Jeg kan altså ikke hitte ud af de svar, der bliver givet i tråden fra tdc's side.

Så nu spørger jeg muligvis dumt - men so be it.

Hvis man har tdc home trio med mobil abonnement er tv2's nye sportskanal så med? Eller har tdc den "frækhed" at kræve endnu flere penge op? 

Og hvad er gældende, hvis man har almindelig home trio med fastnet telefon?

Men jeg har en idé om, at svaret fra tdc nok er svævende, men ender med, at det vil koste 40 kr. mere om måneden for at se den nye kanal. Kratte penge ind er I gode til Blinkende humørikon

Hvis du har alm. skal du købe kanalen for ca. 40 kr hvis jeg ikke tager fejl.

Ellers skal du have " TDC TV Viasat Stor " Jeg har TDC TV Viasat Mellem og skal give 40 kr. pr. md. hvis jeg ønsker denne kanal.

Håber det var svar Meget glad humørikon

Se det er så kun et halvt svar "jeg tror-svar". Jeg vil vide det.

Tak for dit forsøg. Men jeg vil have svar fra TDC

Omdømme 2

hej BBreiner-

den vil værer at finde i viasat stor-på kanalplads 62,i januar mdr. i de andre pakker er det tilkøb,af 40kr.

men hvis du kun vil tale med tdc om det,skal du kontakte tdckundeservice,da dette forum kun er

kunde til kunde!Blinkende humørikon

Når man har mellempakken, kan kanalen så købes som ekstra kanal?

Hej !

Op i bananen med alle de sports kanaler vivil have aln tv, der er sku da sports kanalet nok.Carlemil nielsen .

.

Hej Stefan 

Ved du hvornår vi kan gå ind og tilkøbe den nye sportskanal ? 

Der er nu 3 dage til premieren på TV2's nye sportskanal, og det er endnu ikke muligt at bestille kanalen via Selvbetjening. Man kan kontakte TDC's kundeservice pr. tlf. og give sig tid til at være ca. nr. 24 i køen, eller man kan skrive en mail til TDC's kundeservice, hvor svartiden er ca. 8-10 arbejdsdage. Jeg har sågår prøvet at bede om en opringning. Den kom for ca. 3 timer siden, men da jeg svarede opkaldet blev røret bare smidt på, af en medarbejder, der åbenbart have glemt at det nu var tid til kaffepause Blinkende humørikon. Er der mon andre end mig der undrer sig over den utroligt arrogante måde TDC behandler sine TV kunder på? For mit vedkommende smider jeg ca. 12-13.000,- om året til TDC - og det kan da godt mærkes hos en efterlønner. Er sikker på at der er andre udbydere der gerne vil have fingrene i de penge. KOM NU IND I KAMPEN, TDC!

Kan man købe tv2 sport som ekstra kanal, hvis man kun har hometrio basis pakke?

mvh

Jette

Omdømme 2

Hej jetteirene.
Ja det kan du,her er hvad StefanK (TDC)skrev d.5/12 14.

Hvis man har en af de mindre TDC TV-pakker, kan kanalen tilkøbes for 40 kr./md.

/Stefan
Vi har den store pakke, men kan ikke finde kanalen endnu - skal boksen opdateres først?

ps. vi har home trio stor pakke

Hej har VIASAT TV-pakke til kr. 299,-. Er det den som har TV2 Sport ?.

På Kanal 62 har vi Disney Channel ?. Vi kan ikke finde noget i Selvbetjening hvor man køber ekstra kanaler henne ???.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)