"Vent venligst" på Web TV

Hejsa,

Hvordan kan det være at på mit Web TV skriver den ofte "vent venligst" og så står den bare og gør ingenting. Det synes jeg er smadder irriterende, for man går glip af ret meget når man ser TV på den måde, for hvis man trykker F5 for at "refresh", så er der bare gået et stykke tid Overrasket humørikon(...

Det er squ for dårligt... Er der noget man kan gøre ved det andet end at irritere sig? Det er via trådløs forbindelse, men computeren står næsten lige ved siden af routeren...

Hilsen

Marianne

6 Kommentarer

Hej MarianneW,

Denne fejl du oplever med Vent venligst skyldes typisk mistet forbindelse mellem dig og vores WebTV server. Vi har dog oprettet et helt nyt univers, hvor vi har forbedret server forbindelsen mellem dig og os.

Dette nye univers kan du tilgå på følgende adresse: http://play.tdc.dk

Ved at bruge det nye univers, vil du ikke opleve samme problem. Da den nye afspiller er bedre til at behandle kvaliteten samt forbindelsen.

Venlig hilsen

Bjørn

Hej Bjørn_Ø,

Hvordan kan det være at jeg ikke kan se følgende kanaler på TDCPlay:

Disney Channel

Nickelodeon

Disney XD

VoiceTV

MTV

Cartoon Network

DRUltra

Discovery

DR3

TNT

Lorry

Når jeg kan se dem på WebTV...

Vil meget gerne bruge TDCPlay, men det er ærgerligt når der ikke er de samme kanaler...

Hilsen

Marianne

Det er ikke et svar til tråden, men jeg kunne godt tænke mig et svar... Er der overhovedet nogen herinde der kan svare på det???

Mvh

Marianne W

Jeg synes ikke at jeres nye TDC Play er ret godt... Der er utrolig mange udfald når man ser fjernsyn på computeren, går derfor glip af meget i de udsendelser som man gerne vil se...

Billedet er heller særlig godt, det er mange gange ret pixileret...

Mvh

Marianne W

Hej MarianneW

Det er du desværre ikke ene om. Der er problemer (TDC kalder det udfordringer   ) med den nye TDCplay. Prøv at læse den mega lange tråd i kategorien "TDC Play".

Ang. det andet spørgmål fra marts måned. Jeg kan ikke svare dig korrekt, men jeg kan fortælle, at jeg ikke har de samme kanaler på mit webtv, som jeg har på mit tv.  (Jeg har yousee)

Ved ikke om dette stadige er en aktuel tråd, men i skrivende stnd virker tdc play slet ikke havd angår at kunne se TV på mn PC, på min Android smartphone er dr ikke problemer.

Mvh Kaspers far

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P