Undertekster på ZDF

Er blevet rigtig glad for at se "Duel i køkkenet" på ZDF med danske undertekster. Da jeg er hørehæmmet, blev jeg mere hæmmet de sidste to dage, da der desværre ingen tekster var, det er sket før, men er det så svært at tekste hver gang?

Med venlig hilsen Dorthe

4 Kommentarer

Desværre er ZDF-progammet ikke tekstet endnu, trods der står: "Med danske undertekster".

Er der nogen, der kan svare på mit spørgsmål?

Med venlig hilsen Dorthe

hej Dorthe 

Jeg har lige kontroleret på mit tv, også selvom jeg får sinalet fra yousee. 

Desværre pixselerer lige netop ZDF kanalen så jeg kan ikke se om yousee har sat tekster på.

Jeg var inde i mit samsung tv, og der er en indstillinge hvor jeg kan vælge mellem forskælliger indstillinger for undertekster. Kan det være en sådan indstilling du skal markere?  

Kan andre lige kontrolere om der er undertekster på den Kanal, Dorthe efterlyser tekster på?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Der er en tv guide hvor der viser hvike programmer der er danske tekster på..

http://verdenstv.dk/TV-Guide.aspx

Guiden passer nogenlunde med der er enkelde smuttere... 

Husk de er folk der ikke tjener på det der sidder og gør dette...

Hej.

Jeg har også kontrolleret mit TV, som er tilsluttet YouSee kabel-TV og med en YouSee Plus-boks. ZDF modtages som en HD-kanal. Her bliver ZDF vist med danske undertekster, men dog ikke på alle udsendelser. Man kan desværre ikke slå teksterne fra, som man kan på flere andre kanaler. Det nævnte program "Duel i køkkenet" havde danske tekster.

Hvis undertekster mangler, og hvis man kan modtage tekstTV kan man slå tekstTV til på side 777. Så vises tyske undertekster.

Da der både hos TDC og YouSee er adskillige forskellige måder, man kan modtage TV på, kan det tænkes at underteksterne ikke vises på alle måderne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)