Spørgsmål

Udfald på TV-signal hver aften ved 21-tiden

Badge
Nu begynder det at blive pinligt.....hver aften de sidste 3 dage ved 21-tiden er der kanaludfald på samtlige kanaler......Modemet genstarter af sig selv ca. 3X indenfor en time, og hver genstart tager ca. 10 min., før end modemet finder signalet igen.

Alt er opdateret og genstartet, så det virker som en fejl indefra jer af.

Jeg og nogle andre havde ellers planlagt et arrangement på Fredag med landskamp sammen med nogle venner, men det arrangement bliver nu flyttet ind til naboen, de har Stofa, for jeg tør simpelthen ikke binde an med, at signalet ikke forsvinder.

2 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Det kunne tyde på at der er en fejl på kablet, der tvinger din homebox ud i en genstart for at finde signal.
Har du eventuelt oplevet andre fejl, såsom pixileringer, langsomt/trægt internet?
Før du kontakte support, så forsøg eventuelt at tage strømmen til din homebox i 15-20 sekunder.
Tjek at alle kabler sidder fast o din homebox, og specielt RJ11 stikket fra væggen. Du kan bedst sikre dig at de sidder korrekt ved at tage dem ud, og sætte dem i igen. Du skulle gerne høre et tydeligt "klik" når de sættes is. det bedste vil være at tjekke kablerne mens homeboxen alligevel er slukket, ved genstarten.
Gerne lidt længere. Hvis det ikke løser det, så kan du også lave en nulstilling af din homebox.
På siden er der et lille hul, hvor der står reset ved. Prik en kuglepen, eller en clips, eller noget andet , og hold den inde i 30 sekunder. Din homebox burde gerne genstarte efter dette. Det kan dog tage op til 30 minutter før den er færdig, da den genindlæser alt på ny.

Hvis det fortsat laver ballade, så ring til support så det kan blive fejlmeldt.
Badge
Takker.....det prøver jeg :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)