Spørgsmål

Udfald på TV-kanaler hver aften kl. ca. 2100

Badge
Nu begynder det at blive pinligt.....hver aften de sidste 3 dage ved 21-tiden er der kanaludfald på samtlige kanaler......Modemet genstarter af sig selv ca. 3X indenfor en time, og hver genstart tager ca. 10 min., før end modemet finder signalet igen.

Alt er opdateret og genstartet, så det virker som en fejl indefra jer af.

Jeg og nogle andre havde ellers planlagt et arrangement på Fredag med landskamp sammen med nogle venner, men det arrangement bliver nu flyttet ind til naboen, de har Stofa, for jeg tør simpelthen ikke binde an med, at signalet ikke forsvinder.

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvordan Modemmet opfører sig har ikke noget med modtagelse af TV at gøre, selv hvis det er Humax boksen der bruges, kan den stadig vise TV selv om der ikke er forbindelse til nettet, den må bare ikke slukkes, for så kan den ikke starte op.
Badge
Det er ikke en Humax boks :-)
Omdømme 7
Badge +6
OK. Men som skrevet, så har Modemmet ikke noget at gøre med om der kan ses TV eller ikke, begge dele er via samme Coax, men Kabel TV er jo ikke via Modemmet.
Badge
Det fungerer i hvert fald sådan, at har jeg ikke noget internet, har jeg heller ikke noget TV-signal.
Omdømme 7
Badge +6
Så er det jo på DSL og ikke Kabel TV, som man jo må gå ud fra det er når spørgsmålet er skrevet under Kabel TV.
Badge
Nååååååååå.....Ups fejl...... :D :D Undskyld
Omdømme 7
Badge +6
Det er vigtigt at der skrives i korrekt kategori når der stilles spørgsmål, især angående TV modtagelse.
Omdømme 5
Badge +7
Hej KTvede

Blot til info.

Jeg har rykket rykket tråden her til DSL-afsnittet :)
Badge
vi oplever også tit at modemet genstarter men har haft fat i en tekniker og overvågning af dsl uden de kan finde ud af hvorfor den gør det :(
Omdømme 2
Badge +2
Hej Hansen

Jeg håber du har fået løst problemet :)

Hvis det ikke er tilfældet, så kan du kontakte os via https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os så vi kan få set nærmere på det. Da det selvfølgelig skal virke.

Özcan, YouSee Forum Team
Badge
Hej Ozcan
nej det blev ikke løst sidste gang i gjord et forsøg med overvågning af adsl tror faktisk det var dig jeg snakkede med i telefon, i dag Torsdag 14/9 røg det igen igen kl 1758 mens vi sad og så tv gik tv og net ned den tid det tager routeren at genstarte syndes det er ved at være træls
Omdømme 5
Badge +7
Hej Hansen15

Det må have været en anden af vores kollegaer ved vores telefonindgange, som du har snakket med :) Når det er sagt, så vil jeg bestemt anbefale at tage kontakt til support igen, så vi kan få sat en ny overvågning på eller få en tekniker ud. Din forbindelse skal naturligvis køres stabilt. Alt andet er da kun til frustration.

Du finder vores kontaktsider her.
Badge
må prøve at have fat i dem igen her kl 2322 lørdag aften gik det igen ned

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8