Udfald på Home trio


  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har de sidste 14 dage haft gentagne udfald på mit tv. Det virker somregel om dagen,

men om aftenen er der langvarige udfald.

Jeg har fejlmeld og fået tilbage melding om fejlen er rettet.

Efterfølgende har det virket i et døgn.

Men nu er alt desværre det samme.

En ikke altfor tilfreds kunde

Sigvard Holm  

4 Kommentarer

Min er begyndt i dag.

TV signalet er midlertidigt afbrudt. Prøv en anden kanal.

Hvis propbemet fortsætter Genstart TDC Homeboks og digitalmodtager, inden du kontakter TDC hotline.

Derefter står der i bunden af en blå skærm:

TV signalet er blevet afbrudt

1. Jeg kan skifte kanal og se tv der i ca 20 sek, inden samme beskeder kommer.

2. Hvis jeg venter ca 2 min kommer signalet igen.

Genstart af både TV boks og Homeboks er gennemført. 
uden success

TDC har fejlrettet forbindelse så alt virker igen

Hilsen savh

Har ligeledes de samme problemer og har haft dem i ca. 3 uger. Det er hos os mest om eftermiddagen og om aftenen problemet er størst. Genstart af systemet hjælper ganske kortvarigt ca. 1 time eller mindre.

Hejsa,

Jeg har også samme problem.

Det sker også hovedsageligt om aftenen, men det opstår også lidt her og der.

Genstart af hele systemet hjælper kun i kort tid, så kommer det igen.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)