Svar

Udfald

Der er i dag d. 20-01-2015 mange udfald, ja med 1 minut mellem udfaldene

icon

Bedste svar af 48481416 27 august 2015, 15:53

En GOD dag med TDC s medarbejder KBG hos TDC er en person som har servicen rette sted, han er en Af de årsager til at jeg vedholder mit samarbejde med TDC han om nogen ved hvad der skal til for at servicerer en kunde TDC bør være glade for at have en som ham, det er som om jeg kom tilbage hvor servicen er i sentrum og han forlader ikke kunden før at have sikkerhed for at jeg havde forstået. Tusin tak til KBG og TDC   Med venlig hilsen CHristian G?

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Se:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=4#id=423369989

Vi oplever udfald nu - tv og bredbånd har været nede i 30-40 min. nu... Ærgerlig lørdag aften hvis man ikke engang kan streame?!?
En GOD dag med TDC s medarbejder KBG hos TDC er en person som har servicen rette sted, han er en Af de årsager til at jeg vedholder mit samarbejde med TDC han om nogen ved hvad der skal til for at servicerer en kunde TDC bør være glade for at have en som ham, det er som om jeg kom tilbage hvor servicen er i sentrum og han forlader ikke kunden før at have sikkerhed for at jeg havde forstået. Tusin tak til KBG og TDC   Med venlig hilsen CHristian G?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)