Svar

Udbedring af fejl på TDC TV

Har her til middag konstateret, at vi ikke kunne komme på TDC TV. Forsøgte herefter at genstarte homeboxen, idet jeg antog den styrede det hele. Efter genstart stadig intet signal. Herefter telefonisk kontakt til Kundeservice, hvor der ikke var lang ventetid.

Fik høftlig ung mand i røret, som gjorde hvad han kunne for at udbedre fejlen, men intet signal. Herefter skulle der teknikerbesøg til. OK, det er op til påske, så det kunne blive den 29. marts (om en uge, d.v.s. hele påsken uden TV og de gode udsendelser der normalt er).

Det var det absolut tidligste tidspunkt, og det kunne der ikke gøres noget ved. Jeg må erkende at tale med meget store bogstaver, men den stakkels mand kunne naturligvis ikke trylle. Har også bedt om, at blive ringet op af chefen for afdelingen, jeg synes helt principielt det er uacceptabelt med en sådan ventetid.

Nå, via andre kanaler lykkedes det at få en tekniker til at ringe. Inden det skete forsøgte jeg at tænde/slukke den lille boks, der er tæt på TV'et. Og vups - så var der forbindelse. Jeg må erkende, at jeg troede også den lille boks  blev styret at homeboxen. Teknikeren ringede, og jeg måtte beklage ulejligheden. Han var glad for at det nu virker, men ville for en sikkerheds skyld holde sagen åben de næste 14 dage, just in case. Super Service.

Jeg må beklage overfor den høflige Kundeservicemedarbejder, at jeg talte med store bogstaver, men var i sagens natur temmelig ophidset. Håber han ser indlægget (kan desværre ikke huske navnet) og at jeg ikke har ødelagt hans påske

icon

Bedste svar af Andreas_O 30 marts 2016, 09:55

Tak for den gode historie her på TDC Forum Meget glad humørikon

Hvis tv-signalet ryger, så er det altid en god ide at gøre følgende: 

Først skal der slukkes for strøm til alle TV-bokse, og derefter skal Homeboxen nulstilles. Hvordan det skal gøres, kan ses på følgende link i andet afsnit:
http://go.tdc.dk/qyuri

Når Homeboxen er nulstillet, og internetforbindelsen virker igen, kan man tænde for TV-boksene. Det kan være en løsning Glad humørikon

Se original

3 Kommentarer

Hej Nongni

Hvor er det dejligt, at du har gjort dig den ulejlighed at skrive om din fejltagelse her.

TDC bliver alt for ofte beskyldt uretfærdigt. Når man så opdager, at det var ens egen fejl, så bliver det ikke nævnt med et ord. Det må være ret frustrerende for de dygtige medarbejdere hos TDC.

Du viser at det kan være anderledes.

Venlig hiilsen

bha1

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Tak for den gode historie her på TDC Forum Meget glad humørikon

Hvis tv-signalet ryger, så er det altid en god ide at gøre følgende: 

Først skal der slukkes for strøm til alle TV-bokse, og derefter skal Homeboxen nulstilles. Hvordan det skal gøres, kan ses på følgende link i andet afsnit:
http://go.tdc.dk/qyuri

Når Homeboxen er nulstillet, og internetforbindelsen virker igen, kan man tænde for TV-boksene. Det kan være en løsning Glad humørikon

En anden løsning kan være at tdc har lukket for både tlf og fjernsynsforbindelse

tdc er de værste pampere der findes kan de ikke andet så kan de jo med brækstangen 

AfsløringAfsløringGlad humørikon De er næsten værer end ham lille maleren fra dengang i 30-40ne

De har jo lovet så meget men holdt så lidtGlad humørikon

Det er i hvertfald godt gjort bare fordi man er uening om regningen at de så bruger vold for at få deres ret men nej den går ikke her 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)