Svar

tvungen genstart af TV-box

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hver gang vi tænder for TV, skal vi lukke og tænde for TV-boxen for at få billede på skærmen. Det er et problem som er opstået pludselig uden påviselig grund. Har nogen oplevet det samme?

icon

Bedste svar af J_rgenL 12 september 2013, 09:43

Hej haste

Jeg vil foreslå at I laver en disaster recovery på TV boksen.

1. Det gøres ved I slukker for TV boksen på knappen bag på boksen.

2. Tænd for boksen, og afvent at der kommer 3 prikker på skærmen. Når disse er fremme, slukker I boksen igen, og venter ca. 20 sekunder.

3. Gentag punkt 2. tre gange, hvorefter der kommer først et og efterfølgende to tandhjul frem.

4. Boksen gendanner sig selv. I processen sletter den intet af det, I måtte have optaget.

Hvis det ikke løser problemet, så skal I kontakte hotline på 70703030.

Hilsen JørgenL

Se original

5 Kommentarer

Hej haste

Jeg vil foreslå at I laver en disaster recovery på TV boksen.

1. Det gøres ved I slukker for TV boksen på knappen bag på boksen.

2. Tænd for boksen, og afvent at der kommer 3 prikker på skærmen. Når disse er fremme, slukker I boksen igen, og venter ca. 20 sekunder.

3. Gentag punkt 2. tre gange, hvorefter der kommer først et og efterfølgende to tandhjul frem.

4. Boksen gendanner sig selv. I processen sletter den intet af det, I måtte have optaget.

Hvis det ikke løser problemet, så skal I kontakte hotline på 70703030.

Hilsen JørgenL

Hej Jørgen

Tak for hjælpen, det virker nu.

Godt nok var jeg kry og meldte tilbage at fejlen var rettet - meeeen nu er den der igen. Jeg kontakter det telefonnummer du skrev Jørgen... ØV.

Jeg har samme problem, ringet til tdc ( Jørgen) 25 min vente tid på at komme igennem ???

( det er godt at det ikke en ambulance man bestiller gennem tdc).

Så jeg må prøve senere eller finde en anden leverandør.

Mvh

Lars ,TDC kunde???

@Lars....Vores problem er nu løst. Efter seneste opdatering har TV og boks fået svært ved at finde hinandens signaler. Mit blev løst ved at jeg slukker på TV som jeg plejer og sætter boksen på Stand-By, så den røde lampe lyser. Når jeg igen skal se TV tænder jeg først for fjernsynet og venter til der kommer en meddelelse om af der mangler signal, så tænder jeg for boksen.....det virker.....endnu...:-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)