TV2Film udskiftet med Canal9 - [Denne tråd er flettet sammen med en anden om samme emne]

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 3 kommentarer
Så er der skiftet ud i standardpakken, således at den ellers fine TV2Film er blevet skiftet ud med Canal9 (suk) - Man skal nu op på ekstrapakken for at få TV2Film med - man skulle næsten tro at Boxer betaler for markedsføringen af TDC TV - sidste mand slukker og lukker!

Moderator: Jeg har flettet en anden tråd om det samme emne sammen med denne, for at holde diskussionen samlet ét sted. Det kan derfor godt se lidt forvirrende ud med indlæg, der svarer hinanden på kryds og tværs.

84 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er også meget utilfreds med det bytte, TV 2 film var en del af Hometrio da jeg meldte mig til, så jeg føler mig grundigt snydt.

Der er rigeligt kanaler med indlagte reklamer i forvejen. Det kniber sikkert for TDC at sælge deres ekstra pakker så det skal Tv2film så hjælpe med. Hvad bliver det næste?

Venlig hilsen Birgit

Ja sikke noget møj.

Har lige opdaget at de har skiftet. Er det helt lovligt?

Det mærkelige er, at jeg stadig kan se TV2 Film på computeren.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kennyqwer har modtaget fra andre medlemmer.

TDC har haft rigtig travlt med at vifte med den nye Canal9 på service-kanalen men har åbenbart ikke ment at det var relevant at informere om at TV2-Film blev fjernet fra pakken. Jeg ved ikke hvad I gør, men jeg har tænkt mig at klage til TDC for den ualmindelig dårlige information og forventer at de forklarer mig hvilke kanaler jeg ellers uden varsel kan risikere at miste i fremtiden.

øvvvvvvvvvvvvvv gider sgu ikke kanal 9, vil have tv2film tilbage...hmmm elendig info vedr. diverse ændringer..ingen forhåndsinfo, først opdager man det, når ændringen er sket...men nu er der jo så endnu en grund til at skifte udbyder eller begrænse sin pakke....Tak TDC

TDC's information er elendig.

Her til aften opdagede jeg at TV2Film var fjernet uden ay TDC overhovedet har nævnt noget om det.

Anbefal mig nogen bedre udbydere.

ja.. det burde sku være løgn. hvad skal man med kanal9, når man vil se TV2FILM. de burde skamme sig. og få sat den på igen.. men man kan jo BARE BETALE 50kr mere,pr måned. og få en endnu mere KEDELIG pakke. men der er TV2FILM.. TAK TDC. ps har i nummeret til boxer..

Endnu engang lykkedes det TDC at bare ændre noget uden at informere. Der sendes et fin nyhedsbrev ud den 3. januar - men der skrives der INTET om denne ændring.

Ja, vi har da selv valgt at bruge TDC som TV udbyder, men der tjenes da vildt gode penge på disse ændringer. Nu har vi hverken TV3, TV3+ eller TV2film.

FLOT.............

Hold da helt fast hvor er det latterligt at bytte TV2 Film ud med TL wait for it... WC! Hvad sker der!

Det føles sgu som snyd !

Jeg så gerne at en TDC medarbejder snart kom med et af deres altid geniale svar, på hvorfor vi intet har fået af vide omkring dette? 

Det er simpelthen ikke i orden at TV2 film forsvinder fra Home Trio pakken, da det var en af grundene til at jeg valgte TDC som ny leverandør af internet, telefoni og TV. ´Det er en ommer Gal humørikon

Helt enig! Vores abonnement bliver forringet, men bestemt ikke billigere. Vi er da heller ikke blevet informeret om, at det skulle ændres...Det er for dårligt!

jeg kan vel kun sige hørt! 

og samtidig virker det som om TDC ignorer de indlæg om fjernelsen af TV2 film! 

for pokker jeg er skuffet!

I henhold til pkt 19 i deres egen abonnementsvilkår  står der at de skal varsle væsentlige ændringer i vilkårene mindst en måned før det træder i kraft og at ændringerne skal annonceres i dagblade eller skriftlige meddelser evt sammen med en regning eller som tekst på betalingsoversigten fra kundens bank.

Jeg ved ikke med jer andre men jeg har ikke modtaget eller set nogen varsling overhovedet.

Konsekvensen af alt det her, samt at vi oplever daglige udfald af signalet er jo at vi vil ha' et væsentligt nedslag i prisen og hurtigst muligt skifte til en anden udbyder, der kan overholde hvad de markedsfører sig på.

TRUSTPILOT.DK LÆNGE LEVE!!!

Helt enig, der er ikke ok at fjerne tv2 film, når det ikke er varslet

Jeg ved ikke om de tror at det er ok når de bare givet os canal 9 i stedet for!!!

Men som andre også skriver vi har ikke fået noget som helst af vide om det her, så det er ikke ok!! Har tænk mig at høre hvad de vil gøre ved den fejl!!!

Det burde alle I andre også gøre kun på den måde kan vi gøre dem opmærksom på at det ikke er ok - man kunne eventuelt også sende en e-mail til forbrugerombudsmanden.

har skrevet en email til tdc, men mon ikke de let og elegant blot foreslår at vi kan opgradere vores tvpakke og betale de ca 50 kr mere?

Men altså ikke et sted hvor TDC hjælper - eller svarer de utilfredse kunder.

Heller ikke jeg er blevet adviceret om at TV2Film skulle forsvinde, kun at vi roligt skulle forvente, at TV2 blev i pakken! Altså reklame fra TDC, men en undladelse af hvad der forsvandt.

Det er helt enkelt for dårlig en markedsføring.

Den utilfredse

og samtidig kræver de 900 kroner for oprettelse af home trio extra pakken hvor tv2 film indgår.

hvis det ikke er at tjene penge så ved jeg ikke.

Gal humørikon

Jeg er glad for at vi har haft abonnement i over et halvt år, så vi kan sige det op, nu ser vi lige tiden an i en måned, det kan jo være TDC kommer på andre tanker. Det er jo et af kerne programmerne de sådan bare fjerner, et program der har lokket mange nye kunder til, men som man siger " man skal fodre før man kan slagte "
Så vidt jeg ved, har TV2 film aldrig været direkte inkluderet i Home Trio pakken - Og vi har været oprettet lige siden det startede. Har stadig ikke haft den som fast inventar, og kun i de perioder hvor man har fået "bonus-kanaler" - Derfor forstår jeg ikke hvad i mener med, at kanalerne er blevet "byttet".

Jeg synes tilgengæld det er irriterende at man gang på gang på gang på gang SELV skal finde ud af der er kommet nye kanaler til - At ændringer er sket i menuerne og des lige.

Dertil synes jeg det er irriterende, at man får afvide man har 39 kanaler på webTV, men der faktisk kun er 34 Glad humørikon

Jeg har længe overvejet at tilkøbe mig Canal 9 - Jeg er nu glad for den er inkluderet i min Home Trio Pakke (Elsker kampsport, og alle politi serierne gør mig intet).

Det er så bare irriterende, når man får afvide man har det på WebTV (Hvilket IKKE er tilfældet) og at man så må tage til takke med folketings kanalen, og diverse svenske og tyske kanaler o.O

Jeg holder stadig på, at TV2 film ikke har været inkluderet i HomeTrio pakken før - Så må i have købt den som en service ved siden af (eller den har været inkluderet som en start-bonus).

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om de har kørt med sådan et produkt før, da jeg ingen interesse overhoved har for TV2 film, men når man kunne købe sig til Canal 9, for 19,- kroner så det ikke utænkeligt man også kunne købe sig til TV2 film.

I det tilfælde at i har tilkøbt jer et produkt, som så er blevet udskiftet med et andet, vil jeg foreslå jer at læse op i jeres lejeaftale, og se om der er et punkt vedr. dette i den.

Helt seriøst, har jeg bare sovet på sofaen i X antal måneder?
Det her er den 2. tråd jeg har set hvor folk brokker sig over dette "fænomen".

Jeg har _ALDRIG_ haft TV2film som FAST INVENTAR i min hometrio aftale - Og det er siden opstarten.

Find en annonce, find/tag et billiede - Undersøg hvorvidt, om TV2 Film ikke blot har været en bonus i jeres aftale i x antal tid.

Af flere omgange, får man pludselig låst op for kanaler (uden notits), i det tilfælde man bliver hooked og vælger at opgradere. Ind imellem omhandler det 3+, 3puls, TV2 sport, golf, TV1000 osv. osv. osv.

- Fælles for hvergang er, at man har dem i alt fra 1 dag til 1 måned (måske mere) og så forsvinder de. Jeg mener sågar at kunne huske, at da vi skrev os op på denne aftale, havde vi en masse ekstra kanaler i en rumtid - Som en del i vores aftale Glad humørikon

Jeg kan ærlig talt ikke huske, at have haft TV2 film de sidste mange uger - men nu det heller ikke den kanal jeg er mest interesseret i - Men derfor ligger kanalen stadig imellem nogen af dem jeg regelmæssigt ser, så når jeg browser listen, popper den frem - From time to time Glad humørikon

Jeg tror mere og mere på, det bare har været en lille bonus.

I hvertfald indtil jeg ser et billede af en annonce hvor der står flg: "TDC HomeTrio pakke sælges med TV2 film som PERMANENT løsning"

Lille side historie:
Da Seas NVE kom og spurgte os, om vi skulle skrives op til Fibernet osv, stod der flot og dejligt - 399 pr. mnd. for 30/30 med det hele.

Med småt, nederst på siden, står der så det kun er for de første 3 måneder, og beløbet stiger + hvilke andre skod udgifter SEAS nu lige har.

Derfor, igen; Jeg tror ikke i har været ordenlig vågne Glad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

TV2Film har været med fra starten - helt tilbage til TDC-TV Family, som senere blev til HomeTrio.

Omdømme 1

Hold nu op - TV2Film har været med indtil nu - man gav på et tidspunkt 39 kr. ekstra for Canal9.

Se et snapshot her i Internet arkivet:

http://web.archive.org/web/20110719132142/http://privat.tdc.dk/tv/

enig,tv2 film har været fast inventar siden jeg startede i 2008 med home trio

Hejsa

Jeg kan også tilsluttet mig flertallet i denne tråd. Der er meget dårlig - ja faktisk manglende - information fra TDC og det er et skridt i den helt forkerte retning, at TV2Film bliver erstattet af Canal9.

Og ja, det ville være rart med en udmelding fra TDC, selvom vi diskuterer på et kundeforum.

Grundlæggende synes jeg stadig, at Hometrio pakken er et godt tilbud, men hvis jeg havde behov for at se TV på mere end et fjernsyn, så ville er seriøst overveje en anden udbyder.

@Ukent007
I Abonnementsvilkår for "Vilkår for TDC HomeTrio med bredbåndstelefoni og HomeTrio Basic med bredbåndstelefoni" (findes her: http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/samlet_vilkaar/privat/tjenester_abonnement/pakker/trio/hometrio_bredbaandstelefoni_hometrio_basic_bredbaandstelefoni.pdf) står der i afsnittet "Abonnementsvilkår for TDC’s TVoIP-tjeneste (TDC TV)" under punkt "8. Ændring af priser, proprampakker, funktioner og faciliteter" følgende:

TDC kan ændre programpakkernes sammensætning samt antallet af kanaler, funktioner og faciliteter. Dette sker normalt med 1 måneds varsel. TDC er dog berettiget til straks at foretage en sådan ændring, hvis ændringen skyldes forhold, der ligger uden for TDC’s kontrol. TDC informerer om sådanne ændringer via Infokanalen og TDC’s hjemmeside.

Således tror jeg ikke, at TDC har overtrådt betingelserne i abonnentsvilkår direkte, men jeg kan ikke umiddelbart finde information om ændringen på hjemmesiden. Så jeg her 100% enig i, at det er for dårligt fra TDC's side.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)