TV2Film udskiftet med Canal9 - [Denne tråd er flettet sammen med en anden om samme emne]

Vis første besked

84 Kommentarer

Kan dertil sige at jeg ikke har tilkøbt TV2 Film, men har haft den i al den tid vi har haft Home Trio, og intet hørt om at den er væk igen....

Syns i øvrigt TDC på mange måder "hiver" pengene ud af os med alle de tilkøb Trio lægger op til

Jeg syntes også det er møg irriterende at tv2 film er udskiftet med kanal 9. Men jeg vil så gerne sige at jeg HAR fået brev om dette for flere måneder siden.. Så det er altså varslet længe før.  Da vi tilmeldte os for nogen år siden var  tv3 puls også en del af pakken.. Til sidst har de vel fjernet alle de gode kanaler.. Ja vi overvejer stadig at skifte til canal digital..

Synes det er "morsomt" at tdc ikke har kunnet informere om dette kanalskifte på infokanalen, må da synes at være det nemmeste af alt !.....medmindre man bare har villet trække beslutningen om at informere sine kunder til allersidste øjeblik....er i så naive hos tdc, at i troede at det ville afbøde skaden..!?...prøv at være lidt reelle over for os, jeres kunder, som iøvrigt betaler jeres løn når det kommer til stykket...der ER en Ommer, kære tdc...når alt kommer til alt er der jo alternativer....

Der er ganske korrekt givet et svar fra TDC, da denne tråd blev oprettet, men nu synes jeg at tiden er inde for endnu en kommentar. Jeg modtog Skanderborg Antenne Forenings medlemsblad igår, heri kunne man deltage i en afstemning omkring kanaludvalget blandt foreningens medlemmer. Det ville jo være rigtig god forretning, hvis TDC også lavede en rundspørge blandt sine kunder, så kan vi alle give vores mening til kende, samtidigt kan en sådan undersøgelse offentliggøres blandt kunderne. Selvfølgelig kan sådan en undersøgelse manipuleres at kanalpakkerne ender med det elendige resultat som vi nu har. Men endnu en opfordring til TDC om at komme i gang og lytte til kunderne. Besynderlig indstilling man har i TDC. Har nu haft Kanal 9 i en god månedstid, mage til fyldkanal skal man lede længe efter, Skrammel! Kunne godt tænke mig at vide, hvor TDC har alle de her kundeønsker om Kanal 9, jeg er aldrig blevet spurgt.
Omdømme 1
Det kunne være en rigtig god idé med en brugerundersøgelse men jeg er bange for, at det er TDC der har fat i den lange ende. De har sikkert et særdeles godt overblik over hvem der hidtil har anvendt TV2FILM kanalen og fundet ud af den er meget populær Glad humørikon og så er det jo blot at flytte den til en dyrere kategori og wupti - så fyldes kassen. 

Ja hvis jeg havde sådan en "skrue" så kunne jeg måske også forledes til at bruge den Meget glad humørikon

eller hvad siger TDC selv ??

mvh

Peter

Omdømme 1
Lægger lige et link ind til min tråd, bare så de er samlet et sted:

/t5/Abonnement/AARRHH-TDC-Det-en-ommer/m-p/63679

Åh hvor er jeg glad for at der er så mange tilkendegivelsr på den "som tyv om natten" udskiftning af TV2 Film med Canal9, for jeg tænkte en overgang om det kun var mig som syntes at Canal9 der er noget bras.

Lad endelig så mange som muligt tilkendgive deres utifredshed over denne udskiftning. Jeg syntes også at jeg får mindre for samme pris.

Det er jo nærmest østeuropæiske tilstande.. det kan da kun gå for langsomt med at komme over på noget fibernet. All good things must come to an end...efter mere end 25-års "medlemsskab" af TDC-logen, tror jeg det er på tide at finde alternative muligheder på både TV og Internet siden

Humørikon frustreret 

kunne ikke være mere enig.. der er reklamer konstant ca vær 12 min. det er jo hjernevask!