TV2Film udskiftet med Canal9 - [Denne tråd er flettet sammen med en anden om samme emne]

Vis første besked

84 Kommentarer

Ditto her!

Vi har besluttet at vi fra mandag den 09.01.2012 og 2 uger frem udelukkende vil se de kanaler der er gratis, altså " luftbårne " vi har stadigt vor antenne anlæg på taget, og det er tilsluttet vort TV, så nu prøver vi, derfefter tager vi stilling til, hvad vi gør.

Det er så ikke muligt at tilkøbe den annoncerede 'Ekstra' pakke. Min foreløbigt første henvendelse lyder således:

TV2 Film er pludseligt og uden varsel forsvundet fra vores/jeres "Største" TDC Home Trio pakke. Det er IKKE muligt at komme i kontakt med TDC ligesom det heller ikke er muligt at vælge den annoncerede 'Ekstra', som tilkøb.

Det er på ALLE måder for ringe og vil få konsekvenser for fremtidige valg!

Jeg kan heller ikke tage TV2 film på mit home trio.

Jeg sidder og leder efter Tv2Film på mit tv - og til ingen verdens nytte, kan jeg se...
Jeg er netop flyttet og har haft HomeTrio siden 1. dec 2011.
At TDC så pludselig uden varsel - jeg er i hvert fald ikke blevet varslet - vælger at jeg skal have Kanal 9 i stedet for Tv2Film, det kan jeg slet ikke bruge til noget.
Jeg har nu 40 kanaler, hvoraf jeg rent faktisk kun ser de 10 - og nu er det så kun 9 jeg ser, da de har valgt at udskifte "guld" med "beep..."

Hvorfor ikke indføre betalingskanaler enkeltvis, så kunderne kan få hvad de vil ha', og ikke skal betale kassen for alle de ligegyldige kanaler som skal proppes ned i pakkerne.
Jeg personligt har ikke behov for sportskanaler, tyske, franske og arabiske kanaler, og skal jeg betale 519,- om måneden, så vil jeg gerne have nogle kanaler som passer til mit behov.
Hermed ikke ment at jeg skal have Tv1000 osv, men hvis jeg kunne få lov at sortere en masse af de, for mig, ligegyldige kanaler fra og så slippe lidt billigere, så ville jeg nok være en tilfreds kunde.
Vi skriver 2012, teknologien er iorden, det må da kunne gøres...
Så TDC... Det er en OMMER!!!!! 

MacGyver skrev:
Hej droid.

Hvis du ikke kan overkomme, at gå ind i netbank for at se bilaget, ja, så er det ikke vores fejl. Alligevel blev der tydeligt givet besked til kunderne, også til de, som ikke bruger betalingsservice.

At jeg (måske ved et tilfælde) er rendt over det i selvbetjeningen (sidste år), se det er jo bare et held for mig -- selvom det stadig ikke kan opveje springet fra en film-kanal til en soap-kanal.

Mvh

MacGyver

Hmm er du ansat i TDC? (nå sidespring)

Kan man forvente at HD pakken så falder en anelse i pris? der kommer jo ikke en ny HD kanal som erstatning.

Jeg var meget glad for tv2 film, og har beslutet mig for at skifte udbyder. Jeg havde forventret at basis pakken ville blive billigere i forbindelse med at tv2 film forsvant og ikke blot blev erstattet af et skod kanal com kanal 9??

Jeg kan ikke forstå, at TDC bliver ved med at lade prisen stige, når man til gengæld blot får ubrugelige kanaler. TV2 Film var en af grundene til, at vi valgte denne løsning, og jeg er derfor meget utilfreds. Hvis det ikke bliver en del af pakken igen, skifter vi over til en anden udbyder. Der er jo heldigvis mange udbydere...

Desuden er det også ret ringe, at man ikke informerer sine kunder om, at man ændre i den pakke, man i sin tid købte.

Så TDC, tag lige og få gjort noget ved pakken og giv TV2 Film tilbage. Som minimun kan I prøve at komme med en plausibel forklaring på forringelsen!

kære Ulf

Jeg får min regning med posten hver eneste måned. Jeg har ikke fået en besked om at TV2 film skulle udgå.  Hvorfor har dette ikke fremgået af infokanalen tidligere at i villle skifte den ud. Og den måde i markedsfører skiftet på lyder det som kunderne er bedre stillet med Canal 9 istedet for TV2 Film. Canal 9 kostede tidligere 39 kr, men går ud fra ingen ville betale dette, så i så jer tvunget til at lade denne indgå i en programpakke så fobrugere er tvunget til at betale for denne nytteløse kanal. Jeg ville hellere have Tv2 film end denne intetsigende kanal. Kunne bedre forstå hvis Canal 9 indgik i extra pakken, da den tidligere har været et særæigt tilvalg. Men smart smart markedsføring af TDC så folk køber den dyrere pakke. Jeg overvejer kraftigt at vende tilbage til mit gamle Canal Digital abb.

Denne ændring er ikke en fordel for os tv seere. Kun en fordel for TDC for at kunne malke deres brugere for flere penge. Jeg har ellers været glad for TDC tv indtil nu, men syntes godt nok at dette er urimeligt gjort af TDC.

Hej

Jeg vil også lige tilslutte mig gruppen (som åbenbart er ret stor) af utilfredse kunder, fordi tv-2 film, er fjernet.

Kunne TDC, så ikke have fjernet en af de Tyske kanaler? (håber ikke jeg støder nogen)

Nej, selvfølgelig kan de ikke det. For som en anden i dette forum skriver, kanal 9 sælger ikke ekstra pakken, og det vil tv-2 film, nok gøre.

For hvem hel.... gider se en kanal, der kun er baseret på 117 serier?

Nu er jeg temmelig sports interesseret, meeeen sååååå meget sport viser i heller ikke, at jeg vil undvære tv-2 film.

SE at få den tilbage, og lad det være en Julegave til ALLLE jeres kunder, som har mistet kanalen, det er jo dyrt nok i forvejen, Og mon det i får ind på denne kanal ændring, opvejer det i mister?

Hilsen Gert.

Hvor er jeg dog blevet glad for mit skifte til Fibernet 30/30 og Waoo. Her er både Canal 9 og TV2-film/HD med i den store pakke . Skal så bare lige have opsagt Hometrio.

Mogens

Jeg er helt enige med alle, der synes at TDC ikke kan fjerne TV2 film fra en allerede indgået aftale.

Jeg har ikke noget at bruge canal 9 til.

ASMD

så må vi jo håbe at de husker at trække de 39 kroner fra vores regning næste gang vi skal betale, da kanal 9 nu er med i home trio pakken.

Kan jo bare tilslutte mig alle I andre utilfredse kunder, der nu mangler TV2film. Det er bare ikke i orden at udskifte TV2film med endnu en reklamekanal, der viser mængder af elendige tv serier. Drop nogle af fyldkanalerne til fordel for TV2 film, det er ikke et mål i sig selv at have mange kanaler. Tror vi er rigtigt mange, der højst bruger 10 af kanalerne i Home Trio plus pakken, alt det andet er jo rent fyld. Har måske heller ikke brug for 5-7 børnekanaler, men synes trods alt at de kan have deres berretigelse for børnefamilierne. Kom så TDC, jeres monopoldage er forbi, lyt til jeres kunder og lad os få TV2 film tilbage, det var trods alt en af årsagerne til at vi i sin tid købte TDC TV/Home Trio. Men som der var en der skrev, så sælger Kanal 9 jo ikke en ekstrapakke, vel.
Der er godt nok mange utilfredse indlæg om fjernelsen af TV2film. Et spørgsmål: Har det nogen effekt overhovedet, eller spilder vi vores tid?- kan (eller vil)  TDC lave det om eller kan TDC helt klart fortælle os at sådan forbliver det?Trist humørikon

Såvidt jeg kan se, er TV2 film bare skiftet ud. Der er intet vundet ved at I har erstattet den med Canal 9. Jeg tror jeg skal til at se mig om efter en anden tele-udbyder. Forringelserne er simpelthen for mange.

Vi betaler jo for det hele. For min skyld kunne i godt gøre alle børne-, sport- og de åndssvage musikkanaler til ekstra tilkøb. TV2 film var en af de kanaler jeg satte pris på.

Ja, nu har jeg så taget mig sammen og oprettet mig som bruger af forum..... For jeg bliver nødt til at give mit besyv med.

At udskifte TV2 Film med Canal 9 er en svinestreg - kvalitetsmæssigt tåler de 2 kanaler ingen sammenligning. TDC kunne i det mindste have erstattet TV2 Film med en tilsvarende filmkanal, og ikke med en kanal der viser serier der er mellem 5 og 15 år gamle, lidt sport og så en film engang imellem.

Kan TDC ikke tilbyde en tilsvarende Filmkanal, så bør prisen sættes tilsvarende ned. 

Omdømme 2
Badge
Og når man så nu skal trættes med de her nye kanaler. Hvorfor kan man så ikke se dem på WebTV ?

TV2 Film kom jo hurtigt nok væk. Humørikon med tunge

Omdømme 1
Har netop som åbenbart mange andre konstateret, at TV2 FILM er vækGal humørikon

Tænkte i første omgang det var min egen inkompetence der skyldes, at den ikke kunne findes men der var jo heldigvis et TDC forum der kunne give mig svarene.

Et hurtigt gennemløb af de forskellige indlæg i denne tråd fortæller med al tydelighed, at det er brugerne ikke tilfredse med.

TDC retfærdiggør sig med, at alle er informeret om denne ændring og det burde derfor ikke komme bag på nogen.

Det kan undre, at TDC ikke anvender deres eget medie (HomeTrio Boksen) til at kommunikere dette men anvender regninger/PBS oversigter o.l. til at meddele denne ændring. Det er muligt det ikke kan lade sig gøre men det var måske noget TDC skulle overveje.

Hvis jeg stiller mig ud i skoven og råber at jeg er "skidesur" på min kone er det ikke særlig sandsynligt hun hører det men jeg har da sagt det ik' Glad humørikon

Håber TDC vil genoverveje denne beslutning - det var bl.a en af grundende til mit valg af HoneTrio for blot 2 måneder siden.

mvh

Peter

Det er en klar forringelse af programpakken og trist at det er den vej TDC har valgt. Der er rigeligt L... i forvejen, som bare er medtaget i programpakkerne for at fylde ud og få det til at se ud som om man får en masse for pengene. TRIST

Nu kan man så undre sig over vores forhandlers totale tavshed, synes det plejer at være god servicestil at svare på kundernes klager. Uanset om fjernelsen af TV2 film allerede er meldt ud eller ej, så er det jo god stil at vende tilbage til kunden, der føler sig snydt og indrømme at man her fejlet , BIG TIME, og enten kompensere eller rette fejlen. Tjekkede indholdet af "ekstrapakken" på nettet og fik bekræftet at uden TV2film kan den ikke sælges for 50 kr. Har nu haft Kanal 9 og TLC i nogle dage, og kan ikke påstå at de to kanaler tilsammen bringer noget i hus, man ikke kan undvære. Ubrugeligt fyld ligesom 50-75% af de andre kanaler. Tak for det.
Omdømme 1
Hej Kileo

Du skriver: "Nu kan man så undre sig over vores forhandlers totale tavshed,"

Ret skal vel være ret: Det du skriver, passer nu ikke helt.

Ulf - forummets moderator har i indlæg nr. 32 skrevet dette:

/t5/Tv/TV2Film-udskiftet-med-Canal9-Denne-tr%C3%A5d-er-flettet-sammen-med-en/m-p/72275#M3937

- men det har du måske allerede læst.

Ubrugeligt fyld. Det har du ret i. Hvis de kanaler skulle overleve, blot ved at seere kunne vælge dem, fik de da godt nok et problem, med at overleve som tv-kanal.

Jeg valgte den pakke jeg har nu FORDI jeg fik tv2Film med. Altså var den en af de kriterier der var bestemmende for at jeg valgteTrio base ( tror jeg det hedder )og den har været der hele tiden.

1.Mit hovedkriterie er væk

2.Support fra TDC er ikke noget at skrive hjem om, hvis man da kommer igennem.

3.Tv-signalet forsvinder med jævne mellemrum, sidst for et par dage side., og så kan man heller ikke se de optagede programmer.

4. Jeg er tvangsindlagt til at betale for en masse programmer jeg ikke er interesseret i.

5. Jeg kan se et mønster der viser at de mest populære kanaler efterhånden bliver flyttet til den sidste pakke i rækken, så for at få det man vil ha´må man købe en masse der ikke har ens interesse.

6.Bliver jeg hængende som kunde her ? Efterhånden tror jeg det ikke nej

Omdømme 2
Jeg syntes også det er en rigtig kedelig politik TDC fører på det område, det er ok at lave ekstrapakker, men det er ikke ok at gå på "hugst" i de etablerede pakker fordi de ikke kan sælge de der ekstrapakker. Det er også et spørgsmål om tillid, man får en mistillid til TDC i fohold til hvad de ellers kan finde på at fjerne fra Home Trio.

Birgit

Jeg kan se, at TDC TV ikke har ændret sig siden jeg havde bredbåndstv sidst for 3-4 år siden. Når mit abonnementsår er udløbet (desværre ikke før november), vil jeg se mig om efter en anden udbyder. Og det gælder også for mit bredbånd, fastnet og mobil.

Da jeg valgte HomeTrio var TV2Film en del af pakken og jeg så heller ikke, at den skulle udskiftes med Canal9. Hvad om TDC fjernede alle de tyske kanaler, men så kan de jo ikke prale med så stort et antal kanaler i deres pakker. Jeg har prøvet Canal Digital (intet signal når det blæste eller sneede), BoxerTV (elendig modtagerboks) og nu er jeg kommet tilbage til TDC, som jeg forøvrigt har været kunde hos siden de kaldte sig Jydsk Telefon. Og det er åbenbart stadigvæk noget lort. Jeg håber, at vi snart får fiber herude.

TDC pisser stadigvæk på deres kunder!!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)