TV2 Sport

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej der. 

Er der en tidshorisont på løsningen af problemet omkring tilkøb af TV2Sport?

Det kan nemlig ikke lade sig gøre nu. Har sendt en mail og fået svar retur,  at jeg vil høre nærmere indenfor 2 dage. 

Det er ikke helt fint, da jeg skrækkelig gerne vil se håndbold i aften! 

47 Kommentarer

Hej

Har du set denne tråd? link

Yousee sender kanalen ukodet på kanal 149 i januarmåned.

Jeg ved ikke om TDC også gør det, men du kan jo prøve at tage en kanal rundfart og se om der er en kanal der sendes ukodet på.

Mener at den har fået kanalplads 62 her hos TDC, og på  kanal 49 hos Yousee er der lige nu en blå skærm med tallet 04:14:57  til start.

Hos mig køre den fint med samme billede som Maja har lagt ind og ja den køre på kanalplads 62 for jeg køre TDC tv Viasat stor pakken
Jeg vil da osse gerne kunne se tv2 sport i aften men kan ikke finde den som tilvalgskanal på min side det rigtig øv

Har du Viasat Stor pakken der er den med jeg kan se de ikke er kommet ud som tilvalgs kanal endnu
Kan man ikke selv tilmelde TV2 sport på sin selvbetjening `?

Ikke endnu
Kan det virkelige passe, at den ikke findes i home trio pakken??
Nej har mellempakken men synes jeg fik en mail fra jer i dec at man ville kunne se den i den pakke osse ....I må meget gerne oppe jer så vi kan få den bestilt som tilvalgskanal...vi vil jo alle sammen gerne se drengene i håndbold og nej jeg er ikke junior jeg valgte bare nogle tal for at kunne deltage herinde jeg er voksen :-) 

Jeg må lige præcisere at dette er et kunde forum hvor kunder hjælper kunder og man kan ikke regne med at TDC,s ansatte svare her på forum hvis man skal brokke sig må man kontakte kunde service eller TDC,s Facebook side os der svare her inde er for det meste kun kunder
Hvad er proceduren når vi nær til kl 18.30? Har ikke lyst til at sidde med problemer når der skal spilles bold..!
Hvis ikke man har kanalen så må man kontakte kundeservice
Som desværre er lukket Glad humørikon

Så kan du kontakte dem på Facebook der svare de til en gang i aften jeg mener det er kl 20
Jeg har bestil det som tilvalg på mit tdc. Det konster 40 kr. Ifølge dem så skulle den virke inden for en time.

Det er godt du skriver det her Juhuu så kan andre se at det kan nytte at kontakte TDC du har forstået det vi kunder kan jo ikke sørge for at folk får kanalen det skal man selv gøre og det har du så rigtigt gjort
Fik du gjort det via kontakt med dem på facebook ?

hvordan har du båret dig ad med det?

Sidder her og leder på deres side, for at tilkøbe tv2 sport...:-) hvor fandt du den henne ?

Har du mon fundet en løsning. Kæmper nemlig med samme problem. Skod tdc

HMM KAN IKKE FINDE KANALEN SOM TILVALG..:-(

Nu er den kommet på deres hjemmeside.

Ind og tilvalg af kanaler.

er inde under ekstra kanaler der kan jeg ikke finde den..:-(

Trykkede også TV i toppen, valgte ekstra kanaler, så kommer der oppe i venstre hjørne en med selvbetjening som førte mig derover. Så skulle den være der. Uden logo, men til 40 kr i nederste højre hjørne.

Mange tak for hjælpen, der kommer ikke en enste kanal jeg kan vælge at tilkøbe..:-( den skriver fejl kontakt tdc...og når man ringer siger den flinke dage på en svare..vi har travlt, ring igen senere, og ligger på..:-(((

Jeg loggede ind på mit tdc. Så kan man redigere i sit tv abonnement. Under tilvalg kan man købe en pakke til 40 kr. Der var endnu ikke et logo men trykker man på det så fremgår det at der er TVsport. Jeg valgte den som tilvalg. Kan nu se kanalen på kanal 90 samt 119.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)