tv2 østjylland

Vi undrer os over, at vi under kommunalvalget efter de regionale nyheder pludselig blev afbrudt og fik at vide, at resten kunne vi se på "vores egen kanal". Jeg mener, vi tidligere har kunnet se, når Carsten Hansen sejlede op ad Gudenåen.

Er der sket en ændring i vores abonnement? Hvad vil det koste os, hvis vi ønsker at få kanalen tilbage?

Med venlig hilsen

Mogens L. Jønson

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

hvis jeg forstår det rigtigt,er det tv på fjernsyn vi taler om og ikke (pc-app)så er det rigtigt at

når din tv2 regional er slut-- kan du følge videre på din egen regional kanal!!!

kan forklare det sådan:da jeg er fra fyn så hedder det tv2fyn--og derefter tv fyn-og programet

fortsætter så her fra!!denne(din) kanal burde du have i kanaloversigt nr. 22-da jeg ikke har lavet om

på min kanaloversigt.Blinkende humørikon

mvh.2515

Hej!

Ja, det er på fjernsyn! Det er ikke min private kanal, der nævnes. Efter det korte indslag, bliver udsendelsen afbrudt og speakeren siger: "Du kan se resten på vores egen kanal". Det er på nr. 22, vi ser de regionale nyheder, og der er ikke andre muligheder.

Tidligere havde vi et andet punkt, som vi kunne klikke på, og så fortsatte vi der. Vi kan ikke huske, hvad det hed.

Så er det, jeg spørger: Har vi fået lukket adgang til denne "private" kanal, og hvordan åbner vi den igen?

mvh mogenslj

Omdømme 2

hej.

så er det lige som, at det er TDC. (kunde service der skal tage over) da der mangler div. kanaler! hvis

forstået korekt!!!!

mvh.2515Meget glad humørikon 

Selvfølgelig er det TDC, der laver problemet!

Derfor har jeg også sendt en mail til TDC kundeservice. Der kan være nogle dages ventetid.

mvh. mogenslj

Omdømme 2

hej.

jeg håber, at i får en løsning ! men hvem der er skyld i problemet, skal være mig undskyldt!!!!

mvh.2515Humørikon frustreret

Hej mogenslj

Som kunde, 2515 skriver, skal du hen på eet andet kanalnummer for at  se den sidste del af regionaludsendelse. Dette kræver dog, at den kanal er fundet af dit tv.

Jeg vil anbefale at man ikke bytter om på kanalerne, men beholder dem der sendes på.

f.eks. Jeg har altid haft min tv2 på min knap 2. I det sidste år, har jeg haft den på knap 5, fordi tv2 sendes på kanal 5.

Det har den fordel, når tv-kanaler får ny plads, er det bare at sætte tv'et til automatisk at finde kanalerne. Derefter behøver man ikke flytte de forudvalgte programmer.  Man husker forbavsende hurtig hvilke knapper der hører til hvilke kanaler.

Grunden til at vi ikke kan hjælpe dig, er - at vi ikke ved hvilket abonnement du har, og om den kanal er indkluderet og dermed tilgængeligt i din tv-pakke. 

Derfor er det helt korrekt, at du anbefales at kontakte TDC. 

Jeg ville nok ringe i stedet for at vente på en returmail. 

https://kundeservice.tdc.dk/privat/kontakt/

Det skal lige tilføjes at jeg får mine tv kanaler gennem Yousee, men mon det er forskællig fra TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)