Spørgsmål

Tv via mobil og tablet

• Deltager
  • 0 kommentarer
Efter nogle problemer i starten, har det virket upåklageligt i otte måneder. Nu får jeg beskeden
At mit login ikke tillader tv via pc mobil eller tablet. Intet ved login eller app er ændret. Login
Fra Yousee viser alle mine tv kanaler, og det virker også fra smart tv.

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det skyldes en generel fejl, der arbejdes på en løsning.
Tak - har samme oplevelse.
Samme her - virkelig træt af YouSee - altid fejl og problemer!
Samme her - fra det ene øjeblik til det andet
God morgen...
Er der en opdatering angående denne fejl?
Jeg ringede til Yousee og fik at jeg skulle prøve at logge ind og ud - og det virkede hos mig. Ved selvfølgelig ikke om Yousee-manden også lavede noget i baggrunden. Mvh
Problemerne er stadig de samme hos mig - håber på en løsning med indtil videre har jeg fået en sludder for en sladder - så fejlmelder de problemet og lover at jeg skal blive ringet op - intet sker - og næste gang er det det samme - kan forresten heller ikke se YouSees produkter på iPad - hvad foregår der i deres hoveder og sælger noget de ikke kan holde...???
kurt
Omdømme 5
Badge +5
Hej kurlind m.fl.

Jeg håber det virker igen ellers skal vi have det undersøgt nærmere, hvis du er sikker på at du bruger det rigtige login. Oversigt over logins og hvilke rettigheder de har, kan findes her: Oversiger over logins. Hvis det ikke hjælper jer videre, så kontakt os gerne nærmere, så vi kan hjælpe med at få genskabt loginet.

Kontakt os.
Lyder godt KASPER, men ser ikke godt ud - ingen ændringer - og når man bruger dit link til at kontakte jer kommer denne besked: Bemærk:
Mit YouSee (Selvbetjening) er utilgængelig i øjeblikket. Vi beklager ulejligheden og de gener det måtte medføre.

Og hvad så????
Det styrker ikke just troværdigheden særligt meget. Ser I har haft masser af henvendelser om det samme - mangler en forklaring på hvad der er galt - det lader sig måske heller ikke gøre at få et svar på det? Ser frem til at få en henvendelse fra jer til at få hjælp til at genskabe noget der aldrig har fungeret - nemlig l Dit Yousee

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)