tv signal kvalitet ??

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har egentligt en glimrende You See TV pakke, men har købt mig det der TDC TV for at spare 300 kr. om måneden ved noget samlerabat.

Det har været et, som sædvanligt, ufatteligt sjusk og mareridt med TDC.s dårlige kundepleje, men det er vi

jo vant til, men jeg har nu flere steder set, at kvaliteten ikke er helt OK med det der TDC TV.

Er det rigtigt ?

Efter alle de problemer vil det jo ikke være til at leve med, at signalet så heller ikke var i orden.

For at få TDC ud og hjælpe har man jo nærmest opgivet på forhånd.

3 Kommentarer

Signalet fra TDC tv er i digital sd kvalitet. Og HD hvis du har tilkøbt det. Hvis signalet er dårligt er det normalt noget de kan ordne fra deres hotline afdeling.

Jeg havde det samme problem og var nærmest nød til at true dem med "bål og brand" før der skete noget - som du se her.

/t5/Tv/Hakker/td-p/144829

Fejlen hos mig skyldes en dårlig tekniker der trak et nyt kabel men glemte at klippe en retur kabel. Pga. af den lille fejl måtte en anden tekniker køre 60 KM for det. Det tog ham 2 min. + en del ekstra tid for at tjekke det. Der forekommer så stadig få pauser og pixelfejl men det er sjældnet.

Her hvad han skrev på den kvittering jeg fik "Retur kabel fra kor til pf klippet fra".

Håber det kunne bruges.

Ja det der HD at det i dagens DK i de her HD tider skal tilkøbes er jo mærkeligt men at det ikke blev oplyst da jeg bestilte det er jo også utroligt for hvem gider have alm. Signal ????

jeg orker næsten ikke at for 4.. Gang skulle i en 45 min tlf kø for at bestille det

Nå men har købt og betalt for TDC TV fra 1. Aug men TDC kan først installere den 18. Aug !!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)