Svar

tv-platform opgraderes i nat.

Hej

Denne 1 time gammel besked, har jeg lige læst på facebook.  Jeg ved ikke, hvorfor den samme besked ikke er lagt på forum af tdc folk, Trist humørikon   men nu er den her i hvertfald..

"Vores tv-platform bliver (igen) opgraderet i nat, og derfor vil der mellem kl.01.00 og kl.05.00 være tidspunkter, hvor vi er nødt til at afbryde tv-signalet. Det gælder også web-tv.

Bredbånd, telefoni og mobiltelefoni er ikke påvirket, så natteravnene kan trygt surfe og tale videre"

Kilde: https://www.facebook.com/tdc/posts/802160403129379?stream_ref=1

icon

Bedste svar af Trumle 24 april 2014, 17:55

Hej Maja.

Min TDC-TV forbindelse er fejlmeldt.

Fejlfindingen startede i morges (24-4)---og her fik jeg at vide,at opgraderingen ikke kunne ses af brugerne.

Der er kabelfejl på min forbindelse---men inden dette blev konstateret søgte jeg hjælp på ALLE jeres sider om problemer med TV-signalet.--

999 "hjælperåd" ud af 1000 siger: "Genstart Homeboks og Reciever".

Dette hjælper jo KUN kortvarrigt--indtil fejlen opstår igen.

TDC`s  Hjælp via Homeboksen gør kun problemerne værre.

Jeg har IP-Telefoni --men kører jeg en test fra boksen-"ring til telefonen"sker der intet.

Min telefon melder nu "optaget" indtil jeg genstarter Homeboksen endnu engang.

Total "Reset" er en langsommelig affære hvis man har flere statiske adresser,og vil heller ikke afhjælpe en fejl.

Ringer man til TDC skal du gentage MANGE gange at du HAR genstartet FLERE gange--og intet hjælper.

Hvis problemerne virkelig kræver så mange genstarter vil jeg da foreslå TDC at flytte knappen om på forsiden af Homeboksen-og male den RØD.

Se original

3 Kommentarer

Nogen der ved om opgraderingen har fundet sted???

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Maja.

Min TDC-TV forbindelse er fejlmeldt.

Fejlfindingen startede i morges (24-4)---og her fik jeg at vide,at opgraderingen ikke kunne ses af brugerne.

Der er kabelfejl på min forbindelse---men inden dette blev konstateret søgte jeg hjælp på ALLE jeres sider om problemer med TV-signalet.--

999 "hjælperåd" ud af 1000 siger: "Genstart Homeboks og Reciever".

Dette hjælper jo KUN kortvarrigt--indtil fejlen opstår igen.

TDC`s  Hjælp via Homeboksen gør kun problemerne værre.

Jeg har IP-Telefoni --men kører jeg en test fra boksen-"ring til telefonen"sker der intet.

Min telefon melder nu "optaget" indtil jeg genstarter Homeboksen endnu engang.

Total "Reset" er en langsommelig affære hvis man har flere statiske adresser,og vil heller ikke afhjælpe en fejl.

Ringer man til TDC skal du gentage MANGE gange at du HAR genstartet FLERE gange--og intet hjælper.

Hvis problemerne virkelig kræver så mange genstarter vil jeg da foreslå TDC at flytte knappen om på forsiden af Homeboksen-og male den RØD.

Hej Trumle

Jeg er kunde og har yousee bredbånd, og jeg har desværre ikke nogen hokus pokus råd at give dig, men kors hvor er jeg glad for at det ikke er mig. Jeg var blevet hidsig, hvis jeg den ene gang efter den anden skulle forklare at den var restartet  FLERE gange.

Gad vide om det snart er på tide at TDC skrotter det der går ged i. Hverken dem eller kunderne kan sgu da være tjent med at skidstet ikke virker.

Har du fejlmeldt den på denne side? 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kont_fejl

Du foreslår at knappen flyttes hen  foran, og males rød.  Jeg forslår at den males  grøn, så ville der vel være en change for at sinalet går glat igennem.  Blinkende humørikon

Nå men jeg markerer dit indlæg som løsningen på tråden, på grund af din oplysning om at der har været en opgradering.  Tak og jeg krydser fingre for at du får det til at virke. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)