tv pakker

Hej

Jeg kunne ønske at vi fik mulighed for at plukke de programmer ud, som har interesse for os.

Som det er nu, er der en masse programmer vi aldrig ser, men de følger med i pakken for at vi kan få dem der har vores interesse.

Det burde være som i Ikea, der plukker vi det vi har brug for og betaler det.

Er det ikke noget i kunne tænke jer at gøre noget ved, med al den moderne teknologi burde det vel ikke være så svært, men hvad ved jeg. :-)

Tror der er mange andre som vil være glad og tilfreds med den løsning.

Mvh

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej julius12

Jeg skal ikke kunne sige, om det bliver en mulighed i fremtiden at kunne sammensætte sin egen tv-pakke, men vi vurderer vores pakker løbende.

Du skal dog have tak for din feedback, som vi tager imod med kyshånd og evaluerer på Glad humørikon

Selvfølgelig er det muligt at få de kanaler man ser mest, og få smidt de kanaler man ikke ser, smidt ud. Når TDC kan kan tænde og slukke for nye/gamle kanaler, ja så kan de også slukke for de kanaler folk ikke gider se. Her i huset er det mindst 22 kanaler jeg gerne så forsvandt, med en meget billigere pakke til følge, tak.

Ja det burde ikke være så svært, vi har også et hav af kanaler vi aldrig ser.
Ønsker også at få en billigere pakke med vores ønskekanaler.
Håber TDC vil gøre noget.

julius12 skrev:
Ja det burde ikke være så svært, vi har også et hav af kanaler vi aldrig ser.
Ønsker også at få en billigere pakke med vores ønskekanaler.
Håber TDC vil gøre noget.

Vi kan håbe på der sker noget i 2016 Glad humørikon.

Jep vi har da lov til at håber på der sker noget i 2016
hej, kan man selv ændre sit abonnement på tv-pakke selv, fra større til mindre eller omvendt? måske bare i en periode, eller skal man ringe ind?

på forhånd tak

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Anne-maj-1

Det kan man desværre ikke gøre på Selvbetjening. Du skal derfor kontakte kundeservice. Så kan de hjælpe Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)