TV på tablet

Jeg har en Samsung GALAXY Note 10.1. At se tv på den er en dårlig oplevelse da billede ofte fryser. Det har altid været dårligt og det er ikke blevet bedre med den nye app fra YOUSEE. Er der andre der har samme oplevelse eller er det min tablet(android system)

listesko

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg ser det fint på Tablet og Telefon, kører helt glidende.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Vi ser også fint på en android telefon og en android tablet. Vi bruger det dog meget sjældent. Vi kan dog ikke bruge Chromecast, men det kan vi leve med. Hvilken version af Android bruger din tablet?

Android ver.4.1.2

Jeg har prøvet at opdatere, men det er den nyeste ver. til Galaxy Note 10.1

listesko

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Din Android er noget gammel. I dag er man nået op på version 6 og 7 (Nougat hedder den vist) er snart på vej. Når man læser om appen på google play, siger Yousee minimum version 4.0.3. Ofte vil udvikler sætte kravet op med tiden, så de ikke skal kunne køre på så mange versioner. Om Yousee har glemt at opdatere kravet til Android version kan kun Yousee svare på. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)