Spørgsmål

TV- manglende programinformation via fjernbetjening.

• Deltager
  • 4 kommentarer
Udstyr: TDC- tvboks og TDC - multiroom boks.

Fejl: De sidste par dage har det ikke været muligt at få informationer om film, programmer osv via fjernbetjeningen, som også er til TDC boksene. Det må da være en fejl fra YouSees side, irriterende er det.
Skal vi have en ny YouSee boks- så send en straks.

mvh
kurt

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis du kigger på Yousees side på Facebook, vil du se flere melder om lignende problemer lige nu.
det er skisme ikke svar på mit spørgsmål. der er mange yousee sider på fb. NO GOOD
Omdømme 7
Badge +6
Jo, det er da et svar, og det er at du er ikke den eneste med det problem.
forstået, men magler en respons fra YouSee. re problemet !!! ikk'
Omdømme 7
Badge +6
You See har ikke besvaret de spørgsmål på FB endnu. Dette er jo et brugerforum hvor You See ikke er så meget med, så langt største delen af spørgsmål besvares af andre brugere, den direkte kontakt til You See er på FB.
holy moly, hvis de ikke svarer noget her er det jo ansvars fralæggende, syns så ikke lige jeg har set nogetsteds at FB er deres hoved side. - Havde nok en mistanke om jeg var på en skovtur her selv om det hedder You See. :-(
Omdømme 7
Badge +6
Forummet her er oprettet som er bruger til bruger Forum, hvor vi kan hjælpe hinanden, lige som på andre forums som f.eks Recordere.dk, Digitalt.TV og Flatpanels.
You See har lige svaret et opslag på FB at der er teknikkere på sagen for at løse problemet.
taark.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P