TV Kanaler

Hvornår kan man selv bestemme hvad for nogle kanaler man vil have

Jeg vil gerne blive fri for TV3 og TV3+ For det første syntes jeg de er for dyre

og for det andet ser jeg dem aldrig

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kimsonen

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Hos TDC forsøger vi hele tiden at sammensætte vores programpakker, på en måde, således de imødekommer danskernes tv-behov bedst muligt.

Vi har valgt tv-kanalerne ud fra et ønske om at tilbyde bedst muligt indhold, til den bedst mulige pris.
I den proces inddrager vi kunder, gennem brugerundersøgelser, for at sikre, så mange kunder som muligt, får det tv, de ønsker. Vi kan naturligvis ikke ramme alle 100%. Vi forsøger at ramme så bredt som muligt.

Det er desværre af tekniske og rettighedsmæssige årsager, ikke muligt, på nuværende tidspunkt, at tilbyde løsninger hvor vores kunder, kan vælge helt frit mellem de enkelte tv-kanaler.

Venlig hilsen

Strellev

Moderator

Hej Martin.

Hvis du sammenligner med Yousee kan det jo godt lade sig gøre at få Viasat i mindre bidder.

Eneste grund til at de bundles på den måde i trio pakken er fordi der så tjenes flere penge.

Indfør i stedet lille, mellem & stor pakke som hos Yousee. Der er i det mindste lidt større valgfrihed!

Et forslag til TDC: Jeg tror at vi er mange, der gerne ville kunne se flere nyhedskanaler. Hvad med at lave en pakke, der har fokus herpå. Personligt ville jeg gerne også kunne se BBC og franske nyheder.

Kære TDC

Hvorfor kan I ikke byde en eller flere franske TV-kanaler. Nu har YOUSEE lige besluttet at fjerne den gode TV5 monde og tilbyder nu kun den dårligere France 2 til en dyr pris.

Vi er mange francophile her omkring hovedstaden, som nok kunne tænkes at flytte til TDC, hvis I også kunne byde fornuftige kanaler som TV5 monde og BBC World og BBC entertainemnt. Jeg vil næsten tro, at I kunne tjene penge på det, udover at kunne tilbyde TV som "et vindue mod verden".

Vi er i forvejen kunde hos jeg med Home DUO, som virker helt fint.

Venlig hilsen

Peter Lind

Cand. scient. pol., Ph. D.

Geelsvej 22, 2840 Holte

Min mobil er 60 61 28 18

E-mail: peterlind@paradis.dk

Ja vi savner nogle franske kanaler - og ikke kun nyhedskanalerne men paa den anden side hvis vi taler om de nationale 1-6 ok

Jeg er nu ikke helt tilfrids jeg er nød til at betale for den store pakke for at se et tv program jeg sel er med i på History udsendelsen heder Time Team jeg drøner rundt med min Metaldetktor og er med til at udgrave hvis man nu har You see kan man sagtens vælge kanaler som man ønsker det og jeg ved jo så godt at You See også er ejet af TDC.

Så få nu den finger ud og begynd at tænk på jeres kunder og ikke kun på jeres pengepung penge griske kan man altid blive så hvis ikke snar der sker noget ser jeg mig nødsaget til at skifte til en anden TV udbyder hvor de er mere kundevenlige.

Jeg har Home Trio, Home Box. den store TV pakke, samt 2 Mobiler ved TDC.

MVH Rene

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P