Svar

Tv & Film app

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Håber der er nogen som kan give et svar ☺
Jeg har stor viasat pakke men når jeg går ind i tv & film app kan jeg ikke se viasat film kanalerne.
De andre viasat kanaler kan jeg dog godt se.
Er det rettigheder det handler om ?
Det er jo netop meningen med appen at man skal kunne sætte sin tv boks til at optage udsendelser når man er på farten.
icon

Bedste svar af groothe 29 oktober 2015, 21:49

Jeg har nu selv fundet en løsning på dette problem.

Jeg har formateret min telefon og geninstalleret tv og film app og vupti så kom viasat film kanalerne frem.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Groothe, 

Jeg kan se, at du mangler et svar her i tråden. 

Hvis du åbner TDC Play TV & Film-app'en fra en telefon, så skal du trykke TV Guide, som befinder sig øverst i højre hjørne af app'en. 

Der skulle det være muligt at finde Viasat-kanalerne, hvor du kan bruge optage-funktionen. Det er ikke muligt at afspille filmene direkte på din telefon grundet rettigheder. 

God dag til dig Meget glad humørikon

/Andreas 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Andreas

Tak for svar.
Jeg har prøvet som du foreslår men desværre er der heller ingen viasat kanaler på denne måde
Omdømme 1

Jeg har nu selv fundet en løsning på dette problem.

Jeg har formateret min telefon og geninstalleret tv og film app og vupti så kom viasat film kanalerne frem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)