TV Digitalmodtager - Lukker/genstarter ved ........

Hej.

Har modtaget den sidste nye model Cisco digitalmodtager.

Når jeg bevæger mig rundt i indstillinger for at rdigere kanal rækkefølge lukker modtager ned før jeg når at gemme.

Dettte kan sker efter at have flyttet bare en' kanal... Nogen gange er det lykkedes mig at rykke rundt på måske 6 kanaler, hvorefter den lukke ned.

Efter genstart har den IKKE husket mine ændringer, og det er træls !

Gør jeg noget forkert ?

Mvh. Lasse

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Det er et kendt problem og TDC er bekendt med fejlen, men TDC er ikke interesseret i at løse fejlen.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lazyboy.

Ved redigering af kanaler/ favoritliste skal du væbne dig med tålmodighed.

Det er ,som allerede besvaret, et kendt problem som opstår når du er for hurtig på tasterne.

Flyt kanalerne langsomt på fjernbetjeningen---giv ændringerne tid til at indlæses.

Forsøg heller ikke at ændre mange kanaler på eèn gang.

Gem hellere lidt færre ad flere omgange.

Boksen reagerer MEGET langsomt,,men det kan lade sig gøre.

MVH

Trumle.

Har de tænkte sig at fikse fejlen, eller er det en ting som TDC, håber falder i bunken med uløste problemer ? 
Man må vel forvente at få leveret noget udstyr der virker optimalt, når man betaler et beløb om måneden. 

Kim 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim.

Om fejlen bliver rettet med ny software kan kun Cisco og TDC svare på.

Problemet anses vel ikke som alvorligt---? At sortere kanaler /favoritliste er for de fleste ikke noget der bruges hyppigt.

Men træls alligevel..

Den "Accepterede løsning" med tålmodighed ville være et oplagt emne at flytte til en ny kategori i TDC-Forum. Foreslået her: /t5/Forslag-Id%C3%A9er/Ny-Kategori/m-p/146609#M1705

Her kunne TDC oplyse om problemet "er sendt til papirkurven"...

Ren ønsketænkning---TDC plejer at holde kortene tæt til kroppen.

I brugermanualen står der heller intet om at sorteringen skal foregå i "luntetrav".

Jeg håber dette er den eneste fejl du oplever med dit nye udstyr..

Hilsen Trumle.

hej, så er du ikke den eneste, for jeg har samme problem.   æv æv æv æv æv

Jeg havde samme problem. Men da jeg tog mig god tid, lykkedes det uden problemer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Glunde.
Det lyder da dejligt, at du fik det til at virke (men du skriver ikke hvordan!!!!) håber at du skriver tilbage da der er andre ,der måske har samme problem!
jamen, jeg kan godt få dem til at komme ind i rækkefølge, men så kommer der pludselig en indimellem, som jeg ikke vil ha der.  så ?????

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)