Spørgsmål

TV boks med harddisk

• Deltager
  • 3 kommentarer
For et par dage siden forsvandt størstedelen af de programmer, vi har optaget.
Vi havde over 30 dokumentarudsendelser, serier og enkelte film.
Nu har vi 4!!
Vi har ikke slettet eller ændret nogen indstillinger.
Vi er helt med på at ældste optagelser bliver slettet, når harddisken er "fuld", men det er ikke det, der er tilfældet. Det er nærmest en udrensning.
Hvordan sker det? - og hvor tit kan vi regne med at det gentager sig?

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej dowie

Jeg kan se du mangler svar her, så de får vi lige lavet om på!

Det er naturligvis meget uheldigt og beklageligt, men jeg har ikke nogle logisk forklaring på hvorfor det er sket. Dermed burde det heller ikke være noget du skal til tage stilling til i forhold til hvornår det sker igen.

Skulle det mod forventning ske igen, så vil jeg anbefale dig at kontakte vores support på tlf. 70704040 og få en dialog om det i forhold til fejlmelding osv.
Tak for svar.
Ikke specielt betryggende, at der ikke er en logisk forklaring.
En ting er, hvis vores del af serveren (eller hvordan det nu fungerer) er slettet ved en fejl, men hvorfor er der så 4 tilbage?
Jeg vil ikke i fremtiden satse på at jeg bare kan se programmet en anden dag, fordi jeg har optaget det.
Synes heller ikke det er særligt betryggende - er også sket herhjemme og så vidt jeg kan se er der flere, der har problemet - så noget må der være sket i forb. med opdatering ...
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Jeg kan godt forstå at det kan virke utrygt når der ingen forklaring er, men det er der faktisk alligevel, og jeg har nu fået indhentet en forklaring på "fænomenet" fra vores folk der sidder med boksene.

Det der er sket er simpelthen, at boksen har registreret en fejl/skade på dens såkaldte optage-partition. Altså det råderum på harddisken som bruges til optagelser. Når den registrerer dette, så går en reparation igang, for at kunne genskabe boksens evne til at optage og lagre optagelser. Denne proces medfører en formattering af boksens harddisk og det betyder at hele harddisken ryddes.

Vi har rigtig mange bokse derude og det er umiddelbart ikke noget der lader til at være generelt i forhold til udrulning af opdateringen til boksene, men vi holder naturligvis øje med antallet af henvendelser på dette :)

God dag.
Vi har nøjagtigt samme problem med , at ALT fra marts nu er slettet... det er så ufattelig ringe, med den nye boks vi fik!! Den gamle boks kunne nemt rumme 60 optagelser??? Den her "nye" kun maks fra en måned?!
Vi har (læs: haft!) en sag hos Yousee, hvor sidste melding lød på, at vi ville blive kontaktet senest den 08/05/17 - status: intet hørt.... så nu er sagen lukket af Yousee!
Vi kan heller ikke ses Viasatkanaler (det har vi som ekstrakøb) på app'en - der kan ikke optages programmer fra app'en - og kører vi via Apple TV, så knalder app' ned hvert 15. Minut! Hvad skal man da egentlig med Yousee efterhånden? Ganske forståeligt med kundeflugt!
Heidi Jacobsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P