Spørgsmål

TV Boks

Badge
Jeg er begyndt at få et problem med at tv boksen genstarter når jeg tænder den, den står til høj strømbesparelse, boksen er genstartet og nulstillet, men det hjælper ikke.
Support siger jeg skal sætte strømstyring til NORMAL, men den skal vel kunne køre med højstrøm strømbesparelse, uden den genstarter hver gang jeg tænder.
Har nogen samme problem/løsning ?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
chrisolras skrev:

Jeg er begyndt at få et problem med at tv boksen genstarter når jeg tænder den, den står til høj strømbesparelse, boksen er genstartet og nulstillet, men det hjælper ikke.
Support siger jeg skal sætte strømstyring til NORMAL, men den skal vel kunne køre med højstrøm strømbesparelse, uden den genstarter hver gang jeg tænder.

Prøv at tag strømmen i 30 sekunder

blot til info mht. strømforbrug

Badge
Det hjalp desværre heller ikke at tag strømmen
Omdømme 7
Badge +4
Du kan jo prøve at få den byttet. Og så må vi håbe problenet snart løses i en update
Omdømme 7
Badge +6
Hvis tråden er postet korrekt, så er det jo en DSL boks der haves af Chrisolras de er jo anderledes end vores Humax.
Omdømme 7
Badge +4
Mange ved ikke hvad DSL står for, jeg er sikker på at det er TV via antennestik og ikke via telefonstilkket, og alle de gange, jeg har set problemet inde på facebook, så har det været en Humax YSR-2000.

Chrisolras, er det en sådan ?
Omdømme 7
Badge +6
DSL er jo netop via Telefon nettet.
Badge
Det er via telefonstikket, altså DSL
Omdømme 7
Badge +4
chrisolras skrev:

Det er via telefonstikket, altså DSL

Første gang, jeg har hørt en anden boks end kabelTV boksen starte op af sig selv, sorry
Omdømme 4
Badge +6
chrisolras skrev:

Hej chrisolras

Det kunne godt lyde som om, at der er en, der har fået blandet det, du oplever sammen med en fejl, man kan opleve på en anden type boks.

Hjælper en gendannelse af boksen ikke, så er det umiddelbart noget, vi skal have fejlmeldt til en tekniker og vores support på skulle gerne kunne hjælpe med det.

De kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)