tv-arkiv, gul knap på fjernbetjening virker ikke

har afprøvet det nye tv-arkiv. gulknap på fjernbetjening kommer med en fejlkode 0 og virker ikke (har prøvet på begge mine fjernbetjeninger). Systemet virker via blå knap/tv-arkiv, så det er til at leve med. Mange programmer i tv-arkiv starter f.eks. 10 min. før selve det program man vælger, og man kan ikke spole i programmerne, det må sg. da kunne laves bedre, ikke :-(

7 Kommentarer

Hej.

Gul knap virker heller ikke hos mig. Men fandt langt om længe ud af at de røde knap var den rigtige.

Hvorfor får man så utallige sms fra Tdc om at det skal være den gule knap, når den ikke virker

Det mest utrolige er, at TDC ikke gider svare, arkiv virker godtnok, men ikke via gul knap

den røde knap virker altså heller ikke hos mig,- så venter på svar fra TDC,- men det kommer nok IKKE :-(

Prøvede også uden held med gul knap, ringede TDC op, og i ventetiden fandt jeg ud af, at blå knap virker på min fjernbetjening. Troede julen var forbi og "drillenisserne" gemt væk, men TDC har åbenbart nogle gemt endnuGlad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Tak for jeres henvendelse omkring manglende funktion af ”den gule” knap.

Vi er klar over dette og arbejder på højtryk, for at finde en løsning. 

Vi håber at have det løst i marts. Når vi har løsningen, vender vi tilbage i denne tråd.

Indtil da, får I dette tip, nemlig at man også kan komme til arkiv ved at trykke på "den blå" knap hvorfra man så vælger "arkiv".  

Hilsen

kære Patrick,  når i nu var klar over problemet synes jeg det havde været en ide at informeret om det i stedet for at blive ved med at skrive "via gul knap",- der er altså nogen gange noget der "ikke helt spiller" hos TDC, som ellers i min verden har det bedste tv-produkt på markedet. Så kom nu ind i kampen venner!

:-)

med venlig hilsen

en ellers tilfreds tdc-kunde

Arne Juel Larsen, Viborg

du har hel ret Jan, - det største problem er den manglende info!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)