Tv Arkiv både på boks og app.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvorfor er der altid problemer med tv arkiv.

Og hvorfor skiver den det kræver plus abonnement nu, vi har altid haft adgang til arkiv, både på play app og boks.

Det er simpelthen SÅ ærgerligt med.

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Tdc arbejder på sagen og ja, det har stået på i over 1 måned nu Trist humørikon

Lidt info om denne fejl

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ville ind at se en udsendelse i arkivet i går aftes, og fik også pludselig beskeden, at "TV arkiv kræver Plus abonnement". Det har jeg, og har haft det siden jeg fik TDC TV.

Jeg gik i stedet ind på TV & Film app'en, og her kan jeg godt tilgå TV arkivet, både fra tablet og smartphone - men jeg vil nu altså helst se tv på mit fjernsyn! Blinkende humørikon

/Annelise

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

TDC har rettet fejlen per 30.10.2015 og alle udsendelser i TV arkiv dateret efter denne dato har ikke længere omtalte fejl.

Udsendelser i tv-arkiv fra før den 30.10.2015 vil fortsat være behæftet med fejlen.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

I går aftes virkede arkivet fint igen. Glad humørikon

Jeg forsøgte i forgårs at starte Downton Abbey fra 31/10 2015 i arkivet, da jeg fik meddelelsen med "arkiv kræver Plusabonnement", men som nævnt: ingen problemer i går.

/Annelise

Det samme her...

Arkiv tv har ikke virket i over en måned, og nu står der jeg skal have plusabonnement (hvilket jeg altså betaler 99,- for om måneden)

Har lige opdaget samme fejl på tablet og phone. Kan tilgå arkiv fra TV og PC men ikke fra øvrige medier. Ved man hvorfor?

Omdømme 1

Hej

Jeg har ingen problemer med at tilgå arkiv fra mobil.
Prøv evt at afinstallere og geninstallere appen.
Husk at Udsendelser i tv-arkiv fra før den 30.10.2015 fortsat vil være behæftet med fejlen.
TV arkiv?

det er meget irriterende at få at vide at jeg ikke har det rette abonnement.... jeg betaler nok og har ret, men det virker ikke! jo, jeg har gen installeret app-en.

Vi har opdaget at TV udsendelser ligger meget kort tid i arkivet på TV mens udsendelser ligger meget længere tid i arkiv i app'en

Hvorfor????

Vi vil da hellere se udsendelser i arkiv på TVet

VH

Grete og Urban

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$