TV arkiv

Vi har for nogle måneder siden skiftet til TDC TV grundet de gode feauteres der følger med. Især TV arkiv har interesse, så vi kan se udsendelser, vi ikke nåede.

Men nu oplever vi at TV arkiv ikke virker, og det har stået på et stykke tid. On and off. Meget frustrerende. Ved henvendelse til Kundeservice bliver oplyst, at næste opdatering finder sted den 26. november - altså om en uge fra nu - og så virker det måske.

Jeg synes TDC er alt for passive med information om denne efter min opfattelse alvorlige fejl. Det hjælper ikke, at der kører bl.a. TV reklamer, hvor der lokkes med denne facilitet, som jeg nu kan konstatere har temmelig mange udfald, hvilket også andre indlæg vidner om.

Det burde være TDC der var udfarende og gjorde opmærksom på fejlen, og hvad man agter at gøre. Må formode, at der ydes økonomisk kompensation på næste regning fra TDC, for det er jo ikke kun en enkelt dag, der er tale om.

Jeg så gerne, TDC meget tydeligt på hjemmesiden gjorde opmærksom på problemet og samtidig informerer om, hvornår TV arkiv igen virker 100%. Og kompensation for manglende levering af ydelser skal ske ved reduktion i næste regning, ikke ved at tilbyde gratis film

2 Kommentarer

Spot on! Ovenstående beskriver helt præcist problematikken omkring det TDC selv mener de står for. Som kunde omfatter jeg det helt modsat; Fuldstændig ligeglade med deres kunder!!! Det virker som om, der bare skal sælges produkter og "løsninger" til forbrugerne inden det går op for kundene, at produktet ikke virker. Og BOM!!! Hvem står så klar igen med et produkt der er MEGET BEDRE? Som selvfølgelig er meget mere stabilt og up to date, og så KUN 40 kr dyrer pr md. DET GØR TDC DA! Og såkører TDC toget igen!!

Jeg sidder her og hygger mig med Netflix, et produkt der er underholdende, som virker( når min bredbåndsleverandør altså kan leverer, gæt hvem), er trofast, kærlig, spændende, villig, sørgelig, kedelig, god til dansk, fransk, tysk og nok også græsk.

Ville gerne hygge mig med TDC; men der er koldt, sort og ingen forbindelse. Lejlighedsvis er der lidt kontakt, en sludder for en sladder og en masse løfter, men ustabilt, ligegyldigt og følelseskoldt. Alligevel lidt spændende; snu og udspekuleret, med snablen godt begravet i min pung og et godt greb om mine.....

Jeg er bare for nem.....

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Først må jeg beklager at der stadig kan forekomme problemer på TV Arkiv. Vi arbejder sammen med vores teknikere på højtryk for at løse fejlene, men disse er - som I nok har bemærket - ikke helt lige til.

Vi har oprettet en tråd hvor vi samler eksempler på fejl, som vi vil sende videre til vores teknikere, så deres arbejde kan gøres lettere. Vi håber, at I vil hjælpe os med at løse fejlen.

Hvis I har tid og lyst, så kig endelig forbi tråden på /t5/Tv/Opsamling-p%C3%A5-TV-Arkiv-fejl/td-p/165888

Vh

Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)