Tv arkiv

• Deltager
  • 0 kommentarer
Nu er det mere end 14 dage siden, jeg første gang oplevede at Tv arkivet ikke virker. Tdc har svaret på fejlmelding, og beklager selvfølgelig. Men hvornår kommer det til at virke ?

Jeg har også problemer med Wifi. Oplever at blive smidt af på et eller flere tv (har multi rum) eller min PC.

Hvis f.eks.Har 3 tv er tændt, og jeg så tænder min Pc og går på nettet. Ja,så lukker et eller flere tv ned.

Så må jeg slukke alle bokse. Og genstarte home boksen.

Der er masser af bredbånd, og der skal være rigeligt til at 4 enheder køre samtidig.

Så hvad er det der sker TDC ???

Måske er eneste løsning at skifte udbyder.

vh. en utilfreds kunde.

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej c5hdi

Kunne se, at du manglede et svar.

Der er desværre lidt problemer med TV Arkivet i øjeblikket, og vi gør alt for at løse det. På vores driftinformations side, kan du finde information om større fejl, og der opdaterer vi løbende, hvad der sker. Du finder den her: Driftinformation

Det du fortæller om jeres løsning, er dog alt andet end normalt, og oplever du stadig de problemer, vil jeg foreslå dig at hive fat i vores hotline. Et TV skal ikke gå ned, når I bruger computeren. Hvordan kan du se her: https://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Denne arkiv service har iflg. TDC været nede siden 06-11-2015, på en stor del bokse. Fik i forrige uge at vide at "servicen" skulle være klar igen i sidste torsdags, men kan blot konstaterer at vi nu 1 uge efter denne dato forsat ikke har adgang til denne service.

Forstår simpelthen ikke at TDC ikke vælger at prioriterer at løse dette problem her og nu, men blot køre "pladen" om at der arbejdes på sagen - og man jo ikke kan trylle, og man kan holde øje på hjemmesiden hvordan det går med fejlretningen - virkelig en god måde at holde gode kunder glade.

Er røget i det røde felt over de mangler vi har oplevet hos TDC over de sidste 6 måneder - vi har blandet andet oplevet udfald på internettet af flere omgange, herunder 1 uge hvor vi ikke havde net overhovedet, fik udskiftet TDC router/modem. Herefter gik TDC tv boksen ned, og nu med den "nye" boks virker arkivet ikke længere, så noget er gået helt galt på det sidste.

Er parat til at droppe TDC som leverandør efter 9 år "i folden", hvor vi eller har været glade for at være, men gider simpelthen ikke længere "bøvlet", og igen og igen have fornemmelsen af at man blot er et nummer i systemet.

Beklager det sure opstød, men havde behov for at få luft for fustrationerne.

Mvh

Erik

Skulle netop til at skrive et indlæg og ser så Erik-S indlæg. Jeg behøver ikke at skrive, da det i det store hele vil være en gentagelse, så jeg er OGSÅ ved at scanne markedet for en mere stabil leverendør. God dag.

Hos mig har TV-arkiv ikke fungeret siden d. 18. september 2015!

Jeg har skrevet og ringet utallige gange til TDC.

De siger de arbejder på sagen. Det må være en temmelig kompleks fejl, jeg mener, 2 måneder og een uge. Indtil nu.

Som kunde er man totalt overladt til frustrationen over den manglende funktionalitet. Hvor vidt TDC interesserer sig for problemet er mere tvivlsomt. 2 måneder og een uge.

mvh

Jens chr. Jensen

Hej Jens,

Har efterfølgende talt med tekniker hos TDC, som kunne fortælle mig at dette problem på TDC arkivet har der været arbejdet på i 2-3 måneder efterhånden, og mængden af berørte kunder er kun gået i vejeret siden da.

Retorikken i fejlhistorikken hos TDC er ellers at "enkelte kunder oplever" - men det er vidst en grov "nedskrivning" af problemets størrelse. Har fået den sidste bruger flade installeret på TDC boksen - og kan nu se ca. 1-2 minutter på arkivet før boksen fryser og herefter genstarter - og som en lille + på fejlisten går boksen også ned når jeg forsøger at arrangere rækkefølge på kanaler.

Syntes efterhånden det er ved at udarte sig til en farce at man ikke hos TDC formår at finde en brugbar løsning på disse problemer omkring TDC arkivet, set i lyset af hvor længe dette problem reelt har været kendt, men mest af alt at man ikke fra TDC kommer med en reel udmelding omkring dette - blot konstatere at datoerne for "næste opdatering på hjemmesiden" konstant bliver rullet til dagen efter - uden angivelse af en forventet løsningsdato.

Måske et "velkommen på forsiden" i den mere kulørte presse kunne hjælpe lidt til at dette problem for alvor bliver prioriteret - har selv en plan B klar omkring ny leverandør, hvis problemet hos TDC for lov at strække ind i næste måned også.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Først og fremmest må jeg beklage, at fejlen stadig kan fremkomme. Vores teknikere gør alt hvad de kan for at løse de forskellige fejl, men som I nok kan fornemme, så har det ikke været helt lige til.

Vi vil meget gerne have jeres hjælp, så vi kan få løst fejlen endnu hurtigere. Jeg har snakket med produkt-folk og besluttet af lave en tråd her på forum, hvor vi samler op på de fejl I oplever og tager eksemplerne med videre.

Hvis I har tid og lyst, så må i hellere end gerne besøge tråden på /t5/Tv/Opsamling-p%C3%A5-TV-Arkiv-fejl/td-p/165888 og give jeres tilbagemeldinger.

Beklager endnu engang de gener det har medført.

/Nikolaj 

Jaså..... Akiv virkede ikke igår eftermiddags .......så virkede det pludselig i aftes ....ja og nu virker det bare ikke igen.. Det er bare ikke godt nok . betaler jo for produktet.. Æv æv tdc

Afsløring 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P