Svar

Tv arkiv

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er snart træt af hver gang man ser en udsendelse i tv arkivet, at man simpelt hen bliver smidt ud af arkivet og ender der hvor man vælger udsendelse.

det sker ca. 8 ud af 10 gange, det må der være nogen der kan gøre noget ved det??????

icon

Bedste svar af Stefan 27 oktober 2015, 10:52

Hej tokoni

Det er der, og vores teknikere gør alt for at løse det. Det er et generelt problem, og desværre er det ikke helt nemt at rette, men vi gør, hvad vi kan.

Du kan følge med her: TDC TV Arkivet

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej tokoni

Det er der, og vores teknikere gør alt for at løse det. Det er et generelt problem, og desværre er det ikke helt nemt at rette, men vi gør, hvad vi kan.

Du kan følge med her: TDC TV Arkivet

Har brugt TV arkiv et par gange med stor fornøjelse , men nu virker det ikke mere- stopper 2 min. Inde udsendelsen, det må da kunne rettes.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Vi er i gang med at indsamle eksempler på TV-arkiv fejlen, så hvis I stadig oplever problemer, så må i hjertens gerne kigge forbi /t5/Tv/Opsamling-p%C3%A5-TV-Arkiv-fejl/td-p/165888 og hjælpe os med at løse fejlen.

Jeg beklager mange gange de gener dette kan have medført, og vi arbejder på højtryk med vores teknikere for at løse fejlen.

/Nikolaj

Tv arkiv har ikke virket i 3 dage. Den slukker efter 1-5 minutter, genstarter box og går i sort. Derefter starter det hele forfra. Det gælder både programmer fra DR1, TV2 og TLC. Det er hverken første eller anden gang dette sker. Ville være dejligt at få penge tilbage for alle de dage hvor TDC tjenester ikke virker, istedet for nye reklamer.
Hvorfor kan jeg nu ikke se T.V.?, det koster sgu da en formue her..., min box lyser grønt, den blinker ikke(som når tv-arkiv) forsvinder, men nu er der bare ikke noget på skærmen selv om boxen opfører sig som den skal......, hvad sker der for de penge???

Jeg er en af de mange der undrer mig over igen og igen at få samme melding fra TDC på TDC Forum og når man ringer og fejlmelder arkiv løsningen og dens ustabilitet.

"vi kender problemet og vores teknikere arbejde på at finde fejlen".

Jeg vil da råde TDC til at finde nogle kvalificerede teknikere hvis de skal bruge så lang tid på at finde en fejl.

Jeg tror desværre ikke på at der arbejdes seriøst på at finde fejlen. Hvorfor skulle man det når man har monopol i store dele af regionen og kunderne betaler fuld pris alligevel.

Jeg vil opfordre alle til at kræve tilbagebetaling for manglende levering af en tjeneste TDC tager sig betalt for men ikke kan levere.

Vh Claus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P