TV 2 Zulu fjernes fra TDC Viasat Mellem

Vis første besked

39 Kommentarer

Fullrate Glad humørikon

Sissesimone*

Dem kan jeg så ikke bruge, da de bliver lige så dyre som TDC, hvis jeg vil ha' de 20 kanaler jeg ser på engang imellem. De har så kun 2 pakker, at vælge imellem. Vil man ha' ekstrakanaler, bliver det stortset samme pris som TDC. 

Jeg har nu bidt i det meget sure æble, og tilkøbt Zulu via Tdc's Hp'er. Men vi skal stadig væk fra, at det er et TDC panel, der sidder og bestemmer hvad vi skal se eller ikke se. Det skal vi forbrugere selv bestemme. Ig Jeg har jo 21 ligegyldige kanaler, i min mellempakke.

okay, okay så hvis man har mellempakken, skal man betale 10 kr. pr. md. ekstra, for at beholde zulu. Og hvis man vil have sporten med, er det 40 kr oven i det, ja? Altså 50 kr. ekstra for de to tv2-kanaler i sin pakke? okay, okay og et tv2-play abonnement, hvor man kan se ALLE deres kanaler, koster 39 kr. md? Ja? Nu jeg ikke forretningsmand eller noget, jeg er jo bare en fattig studerende på s.u., som lever en dag af gangen, uden de store bekrymringer, men for mig ligner det et lidt dårligt forretningstræk TDC.

Forsat god dag ... 

Tdc ejer også Fullrate

ligemeget.... det gi' jo bare den samme dækning, men stadigvæk billigere, og med zulu... og så slipper jeg for en masse af de kanaler der bare ligger der, og jeg absolut aldrig ser ;-)

Hej

HUSK det er kun til og med i morgen at TDC tilbyder ZULU for en 10 ekstra, derefter 30 kr pr. mdr.

Er der nogen der ved, hvordan jeg får fjernbetjeningen til home box'en til at virke på MEDION, 32" LCD-TV, LIFE P15171 (MD 30788) ??????

Jeg har forgæves afprøvet alle de af MEDION anførte koder (tre-cifrede).

Omdømme 3
Badge +1
hej nesnej-egaa0209.

prøv at se link-det burde kunne lade sig gører!

mvh.

Som anført har jeg forsøgt mig med såvel automatisk som manuel progframmering i hht. vejledningen og de for MEDION anførte koder, alle med TV-knappen aktiveret i minimum 2 min.

Kan det tænkes, at der på markedet findes en universal-fjernbetjening, som kan løse problemet ?????

Mvh.

nesnej-egaa0205

Omdømme 3
Badge +1
Hej.
Mig bekendt findes der ikke nogen universal-fjernbetjening,til at styrer TDC dig.modtager--alle funktionere er jo tilpasset mellem modtager og fjernbetjening!
Mvh.
Omdømme 4
Hej 2515.

Der findes flere universel-fjernbetjeninger der kan styre TDC`s digitalbox.

Bruger selv Logitech Harmony Touch til min "Hjemmebio".

Kan styre ALLE funktioner,som findes på Digitalboxen.
(I stedet for 5 forskellige fjernbetjeninger på bordet er der nu kun 1.)

Venlig hilsen
   Trumle.

Omdømme 3
Badge +1
Hej Thrumle.
Det viste jeg ikke-så blev jeg så klog! tak.
Mvh.
Det hjælper da ikke at flytte, da det er alle udbyder der er blevet pålagt den ekstra udgift. Det er Tv2 der har hævet betaling for deres kanaler og ikke udbyderne....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)