TV 2 Zulu fjernes fra TDC Viasat Mellem

Hej TDC.

Hvorfor er det lige, at i fjerner TV 2 Zulu fra TDC Viasat Mellem? Altså pakken er sku dyr nok.... Og nu dette!

Ønsker i virkelig, at miste kunder og ellers bare håbe på, at man gider betale mere og mere for jeres pakker?

Jeg søger ny TV udbyder nu her.

39 Kommentarer

Helt enig! Det kan da ikke være rigtigt.
Der kan komme nok så mange nye national geografic kanaler, men det opvejer slet ikke at zulu ryger ud.
Øv hvor er vi skuffede her hjemme!
Og ja pakkerne er dyre nok i forvejen uden vi skal til at tilkøbe kanaler.
Helt enig der.

Der kommer nok så mange nye geo kanaler osv. Men vi skal betale ekstra for de danske. Bare tag TV2s nye kanal ik Trist humørikon

Zulu var da altid god hvis der ikke var andet. Og de sender da fine ting på deres kanal Meget glad humørikon

Føj og øv TDC.

I går det lige så i kan få jeres betaling som os er steget pga. nyt år.

Synes det er på tide TDC indfører selvvalgskanaler. Hvilket skal forstås sådan at man selv kan vælge de kanaler man vil se. Vi skal væk fra, at det er TDC der bestemmer hvilke kanaler vi skal ha' i de forskellige pakker, de har idag. Jeg tror der er mindst 20 kanaler i den pakke jeg har, der ikke intereserer mig en døjt. Men dem jeg gerne vil se er selvfølgelig flettet sammen med dem jeg ikke vil se i pakken.

Jeg bliver nød til at ta' hatten af for TDC, for de har da ramt 100% rigtigt med dette træk ... ramt rigtigt med skud mod egen fod altså.

Det er sgu' lige et tandsæt for grådigt ...

Tiden er kommet til at se sig omkring efter en ny udbyder - og ikke bare til TV men til det HELE! 

Først 30 kr. i stigning, og så lige sådan en bombe oven i, fjerne zuu, en af de bedste og så i en mellem pakke. De er sku i gang med at begrave sig selv. Det var dråben.

Har været Home trio kunde længe, men nu er det på tide med en skift, først fjerner I C more fra< pakken og nu ZULU og erstatter med nogne kanaler som jeg i hverfald ikke gider se!!! 

Heldigvis er der billigere og  andre muligheder hos andre udbyder 

Tak for denne gang 

Ja desværre er det nok også sådan det ender her... Ren banani fra TDC's side af at fjerne Zulu vil jeg mene...

haha.. banani er et spændende nyt ord.. blev åbenbart rettet automatisk fra i d i o t i 

Hvordan ser man hvilken Viasat pakke man har??? På min oversigt står der blot Viasat pakke!!!?? VIL IKKE MISTE ZULU!!!
Under " Mit TDC "

Men du skal have Viasat Stor. Ellers skal du betale 40 kr. pr. md. hvis du ville beholde Zulu.

Jeh har Viasat Mellem. Men skifter TV udbyder. Ville ikke give så meget mere.

Så må TDC fjerne nogle " Norske, Svenske eller Tyske " kanaler. For det er sjovt det lige er Zulu de fjerner.

Der er da nogle gode film på den kanal syntes jeg Meget glad humørikon

Men ja! Det er jo TDC når det er bedst. De håber bare, at man gider betale mere og mere. Men de skal altså bare huske, der også er andre og ikke kun dem Blinkende humørikon

Der står, at hvis man bestiller den inden 1. februar koster den 10 kr.pr måned

Hvor står det?

I den mail jeg har fået fra tdc om den dårlige nyhed står det.

Underligt!

Det står der ikke i den mail jeg har fået fra TDC Trist humørikon
Ja man bliver da noget skuffet, når man får sådan en mail.

De kan da bare tage alle de tyske og norske kanaler og så give os zulu tilbage.

Og de sætter jo ikke prisen ned selvom de fjerner kanaler. 

Havde du selv regnet med, at de ville sætte prisen ned? Blinkende humørikon
Hmmmm, der er åbentbart forskel på deres kunder !!!!!

Det er for dårligt at TDC fjerner TV2 Zulu og TV2 Film. TV2 Film er også nævnt i det brev, som jeg har fået, og der står intet om, at Zulu kan tilkøbes. Programpakken er fyldt med kanaler, som vi aldrig bruger.... Gad vide, om et brugerpanel bestemmer pakkernes sammensætning, eller om det kun er økonomi. Hvornår får man lov at sammensætte sin egen tv-pakke, så man ikke skal betale for alt muligt ligegyldigt?

fuldstændig enig, jeg bruger 4- 6 kanaler bl.a ZULU af alt det møg der ellers sendes - er i fuld gang med at undersøge anden udbryder, ingen tvivl om at mit mobil abonn i Home trio også kan blive mere fordelsagtigt med et skift, over v

SteenTLarsen skrev:
Det er for dårligt at TDC fjerner TV2 Zulu og TV2 Film. TV2 Film er også nævnt i det brev, som jeg har fået, og der står intet om, at Zulu kan tilkøbes. Programpakken er fyldt med kanaler, som vi aldrig bruger.... Gad vide, om et brugerpanel bestemmer pakkernes sammensætning, eller om det kun er økonomi. Hvornår får man lov at sammensætte sin egen tv-pakke, så man ikke skal betale for alt muligt ligegyldigt?

SteenTLarsen skrev:

ejer Full rate Glad humørikon

Man fristes til at sige Waoo!

så er der skiftet til anden udbyder, underselskab for TDC 

Spare med den gamle pris pr mdr ca. 50 kr og hørte lidt om at TDC Trio stiger igen,

Bedre mobil abonn, ikke alle mulige umulige kanaler jeg ikke ser.....!!!  men ZULU still going strong;O) hos det nye .... så tak for sparket TDC .... kunde i mange mange år, men nu gider jeg ikke mere 

Glædelig jul

Problemet her, er at der kun er Tdc der kan tilbyde en pakkeløsning. Jeg bor jo i Udkantsdanmark, hvor man ikke gider at hjælpe med bedre internetforbindelse og tv. Jeg har undersøgt flere andre selskaber, men ingen fundet, der kan levere forbindelse. De skal jo så leje sig ind på Tdc's linie. Og det er der nogen, der opgiver at gøre, åbenbart (for dyrt).

Som jeg skrev på side 1, så er der den mulighed, at vi forbrugere får lov til at selv sammensætte vores pakker. Det må være teknisk muligt, når TDC kan gøre det, så de bestemmer hvilke kanaler vi skal se.

Jeg har jo ca. 20 kanaler jeg gerne vil framelde. 

Er det så yousee?

Ovenstående var til sissimone.

Hvor står det?  Har ikke fået tilbuddet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)