Trio box afspiller ikke en hel optagelse

Mener dette har været taget op før, men kunne ikke finde noget på det.

Har haft en del problemer med at mine optagelser ser ud til at være optaget fuldt ud, men når man afspiller optagelsen, så afspiller den kun en del af optagelsen. Det kan være efter ca. 20 minutter, så kommer menuen og hvor jeg kan begynde forfra, afspille igen eller slette. Kan se at optagelsen varer fuldt ud, men den vil ikke afspille det hele.

Har optaget en masse afsnit af Bones og Ncis mens jeg havde ferie og desværre er problemet på mange af optagelserne. Har talt med TDC om dette før og der får man intet ud af henvendelsen. Genstart boksen, opdater software, prøv det en gang til osv., men det hjælper ikke noget af det.

Er så træt af dette problem og jeg ved det ikke skyldes forsinkelse da jeg har flere optagelser, hvor 2 optagelser er efter hinanden og første program har kørt til tiden og optagelserne er lappet ind over hinanden.

Har andre oplevet dette problem også?

mvh

Kim

5 Kommentarer

Hejsa

Jeg har også oplevet samme problem med optagelser, som lader til at være optaget, men kun kan afspille X minutter. Efter at have oplevet problemet flere gange og var 100% sikker på, at det ikke bare var min egen fejlagtige betjening, tog jeg kontakt til TDC kundeservice. Her var vejledningen, at jeg skulle nulstille boxen (se vejledning her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391). Denne nulstilling sletter heldigvis ikke dine optagelser, så det forsøgte jeg.

Men jeg har desværre oplevet samme problem efter nulstillingen... Ifølge TDC teknikeren, som jeg talte med, så er næste step en genindlæsning af softwaren (eller hvad det nu hedder), hvor ALT inkl. dine optagelser bliver slettet. Jeg har endnu ikke foretaget en genindlæsning, da jeg har nogle optagelser, som jeg ikke vil slette, så om der er sikkerhed for at løse problemet på den måde ved jeg desværre ikke.

Faktisk er jeg noget skuffet over TDC i denne forbindelse, da der fra TDC's side ikke er nogen måde at tage backup af sine optagelser. Hvis du eksempelvis skal have geninstalleret en pc, så er der jo altid mulighed for at tage backup - og på en eller anden måde er boxen jo også en computer...

Lars

Ser nu dette gamle indlæg. Vi oplever nu samme problem. Er der nogen der har en ide om hvad det kan være?

jan

Har præcis samme problem.

Er der nogen der har været igennem dette og fået det løst?

Jeg har faktisk ikke rigtig oplevet dette problem i meget lang tid. Ind imellem oplelver jeg, at jeg ikke kan afspille en optagelse - og så hjælper det at genstarte TV-boxen. Så hvis I ikke allerede har prøvet med genstart af TV-boxen, så kunne dette være første step :-)

Det kan jo også være et problem med TV-boxen. Hvis genstart ikke hjælper noget, så ville jeg kontakte TDC kundeservice.

Jeg har løst det ved at opsige TDC og skifte til WAOO.

Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P