Tilkøb af ekstra tv kanal

• Deltager
  • 0 kommentarer
Zulu er netop udgået af min Fiber TV pakke. Har læst mig til at jeg kan tilkøbe den i selvbetjening for 10 kr. pr.mdr. under mit TV abonnement med underpunktet  "ekstra kanaler". MEN, dette underpunkt fremgår ikke min side - hvad gør jeg?

3 Kommentarer

jeg har samme problem og i den sms jeg har modtaget fra tdc skrive de netop at man skal bruge selvbetjening for at få den til 10 kr. ekstra dette tilbud gælder kun til 1/2-2015 ellers koster den 30kr. så nu har jeg prøvet at købe den i flere dag op til 1/2-2015 så jeg håber at tilbudet bliver forlænget så vi kunder kan få det vi bliver lovet.

Jeg tror at YouSee/TDC ønsker at lukke alt hvad der hedder fiber. Der er INGEN info om det på den nye YouSee portal og der er nul produktudvikling (så vidt man kan se).

Så du kan nok ikke gøre noget som helst. Du får m.a.o. fingeren af koncernen.

Du kan skifte til kobber med alle de kapacitets- og støjproblemer det giver og måske kunne optage det program du ser men ikke flere parallelt da du så bruger for meget båndbredde.

Ja, jeg er også frustreret og har været det længe. Møjirriterende at der er denne totale mangel på produktsupport for et ellers framragende produkt.

For at få Zulu må du (som jeg købe et TV2 play abonnement til 130 kr om måneden. I parentes bemærket kunne kobber-Home-Trio kunderne tilkøbe kanalen for 10 kr om måneden den gang den (af i øvrigt helt uforståelige årsager) udgik af Home Trio Extra pakken. Fiber kunderne kunne (kan?) opgradere til Home Trio Total som koster dig 300 kr mere om måneden (efter det første år, hvor forskellen "kun" er 200 kr).

(Og når man bor i Nordsjælland som jeg (dvs DONGs område) så har TDC/YouSee spærret for at andre end de må levere TV i fiberen. Thank You TDC).

Er der egentlig nogle nyheder/ændringer her?. Hvornår bliver det muligt for fiber kunder at tilkøbe ekstra kanaler ? Savner også Zulu som kanal.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)