Tekst-tv på DR3 signal?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvorfor er der ikke længere tekst-tv på det leverede DR3 signal? Det er en smule irriterende at skulle skifte til en af de andre alternative DR kanaler for at have adgang til tekst-tv signalet.

Jeg har set hos andre, der får leveret fra en anden tv udbyder, hvor signalet ikke mangler.

13 Kommentarer

Det samme problem med manglende TTV på DR3 er dukket op her i mit område ifbm. de seneste varslede ændringer - virkelig irriterende!

Er der en løsning på vej...?
Vi mangler osse TTV på DR3 her i 2770
Omdømme 4
Badge +6
Der er gjort opmærksom på det på FB.
Omdømme 4
Badge +2
Men det står ikke på driftsstatus
Omdømme 4
Badge +6
Der blev skrevet om det på FB i går, der er nok ikke nogen der opdaterer status når det er Weekend, eller udbedre et så lille problem før om Mandagen.
Omdømme 4
Badge +2
Yousee facebook/twitter er da på arbejde i weekenden, naturligvis er der da nogen der kan skrive på driftsinfo, når firmaet har 1,2 millioner hsustande som kunder
Omdømme 4
Badge +6
Tja, men når det ikke er gjort, så gør de det nok ikke.
Omdømme 3
Badge +1
Har i først opdaget at TTV på DR3 mangler nu? Her har den manglet siden den
10 Februar, hvor de skruede kanalen tilbage fra 1080i til 720p.
Tak for feedback, gutter - jeg opdager nu, at mit indlæg hører under Kabel-tv-foraet... - men det kan jo være at problemet med manglende TTV på DR3 er generelt.

Radiomanden: Hvad er det FB du refererer til ?
Omdømme 4
Badge +2
Skimester skrev:

Tak for feedback, gutter - jeg opdager nu, at mit indlæg hører under Kabel-tv-foraet... - men det kan jo være at problemet med manglende TTV på DR3 er generelt.

Radiomanden: Hvad er det FB du refererer til ?

Facebook
TTV er tilbage igen på DR3 hos mig.
Omdømme 4
Badge +2
Men nu er det DR2
Ingen problemer her på DR2 - eller 1 for den sag skyld. ..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)