Svar

tekst-tv og undertekster på HD-kanaler

• Deltager
  • 7 kommentarer
Kan det virkelig være rigtigt, at man hos TDC ikke kan få tksttv og undertekster på HD-kanaler??

Jeg er lige skiftet fra Stofa, hvor man kunne få undertkester på alt hvor der udsendes med undertekster. Det glt også deres "start forfra", hvor man kan gå flere dage tilbage på knalerne og se "gamle" udsendelser.

Jeg er tunghør, som 700.000 andre danskere, så det er helt uforståeligt, hvordan TDC slipper afsted med t opkræve afgift for, at man i det hele taget kan se i HD, og man derefter opdager, at undertekster og teksttv er umuligt.

Det er simpelthen en ommer TDC!

icon

Bedste svar af Jyden 26 januar 2016, 11:07

Jeg vil bare give dig ret. Irriterende der ikke er undertekster på HD kanaler, vi bruger det ellers konsekvent på alle danske kanaler. Der bliver tit talt utydeligt eller også er der musik, der overdøver talen.

Se original

2 Kommentarer

Jeg vil bare give dig ret. Irriterende der ikke er undertekster på HD kanaler, vi bruger det ellers konsekvent på alle danske kanaler. Der bliver tit talt utydeligt eller også er der musik, der overdøver talen.

Du har fuldstændig ret. Her er det kun mig, der har problemer med hørelse og skelneevne; men min kone vil også have tekster, da mange tv-stationer lader udsendelser gå ud med dårlig lyd.

Og hvrofor f..... skal man altid interviewe folk, hvor der står en flok og råber og skriger lige ved siden af?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)