Spørgsmål

TDC-/youseeTV med egen firewall

Badge
Hvornår får I, yousee/TDC, gjort det muligt at sætte jeres HomeBox op som modem så man kan sætte sin egen firewall op?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Dette er et brugerforum, ikke en kontakt til You See.
Omdømme 7
Badge +7
Så vidt jeg husker skal man bare slå NAT fra. Så skulle den opføre sig som et modem.
Badge
Man kan ikke slå NAT fra i boksen og lad os nu sige man kan hva' så når man har en fast ip kan ens egen firewall så trække den?
Omdømme 7
Badge +7
Bliver Homeboxen til modem registrer man firewallens MAC adresse på mitwifi.dk

Jeg har googlet lidt og der er tilsyneladende ikke meget at gøre med en Homebox. Der er længere tråde her på dette forum og på diverse fremmede fora om dette emne.

Prøv at snakke med kunderservice på 70 70 40 40. I tidens morgen stod jeg til at få en mindre god router som ny kunde, men jeg var klar der var en bedre på vej (og på lager). Efter lidt forhandling gik Yousee med til at give mig den bedre router. Mig bekendt leverer TDC/Yousee modems til en konkurent på TDC/Yousees net, og det kan være du kan få fat i en af dem. Får du pair bonding bliver man vist heller ikke spist af med en Homebox som modem/router.
Omdømme 4
Badge +6
Hej

Jeg blander mig lige.

Det er ikke muligt at slå routerdelen fra, hvis man har en Homebox.

Slangefar skrev:

Får du pair bonding bliver man vist heller ikke spist af med en Homebox som modem/router.

Har man pairbonding, vil det være med en Homebox også - så det er sådan en man får. Det kan de godt klare. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)