TDC TV Home trio Box Kan ikke optage og pause tv

I onsdags starter jeg min TDC Hometrio Harddisk box, og ser at alle mine optagelser er væk. Derudover kan jeg ikke pause TV eller optage den siger at funktionen ikke er tilgængelig?

Jeg har snakket med Supporten og fik at vide mine optagelser igennem 2 år er gået tabt Trist humørikon, og at jeg skal lave en hard reset på boxen men problemet er stadigvæk ikke løst ved det?

Er der nogle der oplever det samme og måske har en løsning på dette?

God søndag

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej The_Rookie

I følge den fejlmelding der er oprettet, er der opstået en partitionsfejl på harddisken, dvs. så mister du alle data.

Den vejledning du har fået, genskaber harddisken så den kan bruges igen, men alle tidligere optagelser vil fortsat være tabt.

Dvs. virker den som den skal nu, bortset fra at optagelserne er væk, er der desværre ikke noget at gøre Trist humørikon

Men oplever du fortsat problemer med at optage eller pause tv, vil jeg foreslå dig at ringe på det kontaktnummer du fik tilsendt.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa.

Ikke fordi, jeg direkte vil blande mig i dette, men alligevel .. såfremt, The_Rookie skal genskabe sin harddisk, så den kan bruges igen - kan I så også give vedkommende garanti for, at det samme ikke sker igen ??

De, som kender til pc'er/harddiske, ved udemærket, at såfremt, der opstår partitionsfejl derpå, skal man få tømt harddisken, for er problemet med partitionsfejl startet, kan det fortsætte - enten med det samme, eller efter en pause, og til sidst ødelægge harddisken totalt Trist humørikon

Grunden til, at jeg nævner dette er, at hvis det kan ske for The_Rookie - hvor mange kunder tror I ikke bliver bange for, at det også sker med deres harddiske ??

Mvh

MacGyver

Jeg havde problemer med forrige box og fik ny tilsendt. Alle film var selvfølgelig væk, men jeg kan stadigvæk ikke optage. Den stopper når jeg vil se det optagede og spørger om jeg vil starte forfra! Den er også meget længe om at slette, eller også vil den ikke slette. Hvad gør jeg!!!!!!Gal humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)